ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 heller mest mot TFK'en, men har ingen erfaring med noen av vognene...noen som har dem som kan nevne noen + og - sider?? TAKK !! =)
*Lille Persille" Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Har skrevet en kommenar til deg på anonymforumet )
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg har heller ingen erfaring, men er på utkikk etter samme type vogn. Jeg heller mest mot duowalkeren, på grunn av at den er lettest. Og TFKen er kanskje litt bred? Nå vet jeg ikke helt hvilke behov du har da, men jeg følte også at TFK sin bag satt litt dumt på. Men jeg har ikke endelig bestemt meg jeg heller da..
lykkelig78 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Vi har kjøpt esywalker sky. Mye pga av at den er så lett. Den er også veldig lett å legge sammen, og utrolig hendig, men det er vell TFK også. Tror ikke TFK er så mye breiere. EW er ganske brei den også. Tror du bare må prøve kjøre litt på butikken! Vi er i allefall utrolig fornøyd med vogna vi har kjøpt og gleder oss til å begynne å bruke den.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2008 haha nå blei jeg usikker igjen, gitt ja, syns TFK så litt bred ut! emn hun dama sa at twinvogna blei mye smalere. de hadde den ikke inne akkurat, å jeg fikk ikke sett verken den eller EW. men de sku bestilles inn nå da. eneste dumme jeg ser med EW er at kalesjen over storesøs er så himla liten? ser sånn ut på bildene iallfall...å her trengs d en lun å god vogn! er d tilfelle eller er d jeg som blingser på hele kalesjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå