Gå til innhold

Null respekt!!

MammaTilTre*augustbaby*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på grava til Noah og ordnet idag, og da vi var ferdige gikk mannen min i forveien pga begge ungene var blitt så utålmodige.

Da vi kom bort til bilen, viste mannen meg et bilde han hadde tatt på vei ut fra kirkegården.

En som hadde gått med sånn kantklipper og slått gresset mellom gravene tok seg en pust i bakken eller noe....på en grav!!!!! Han hadde lent kantklipperen mot en grav og satt på den ved siden av!

Vi gikk til lokal avisen her med bilde og de skulle se på saken....

Mannen min ble så sjokkert at han ikke tenkte på å si noe til han fyren....

Begynner nesten å gråte når eg hører om mennesker som ikke klarer å vise respekt på en gravplass...

Det står jo mange benker rundt på kirkegården så han kunne fint gått bort til en av de og hvilt seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var poenget med å gå til lokalavisa da?

Skrevet

Jeg synes også det var respektløst!!

Men jeg hadde nok snakket med vedkommende, eller sjefen hans, fremfor å gå til avisen...

Skrevet

Hmm, jeg syntes faktisk ikke det var så gæernt. Det er arbeidsplassen hans, og han har sikkert et ganske avslappet forhold til kirkegården. Ingenting ble vel ødelagt av at han gjorde det, så jeg syns det er å overreagere når dere går til avisa med en sånn filleting.

Skjønner at du syns dette er sårt siden du har ditt barn på kirkegården.

Skrevet

Er det noe bedre å henge ut en sliten mann i lokalavisa enn å gjøre han oppmerksom på at dette kan være støtende for noen. Ikke sikkert han tenkte seg om. Alle kan glemme seg eller gjøre en feil.

Eller så kunne du evt ta det opp med kirkekontoret til denne kirkegården. Null respekt til deg som løper å sladrer til avisen før du har tatt opp dette med det de gjelder.

Skrevet

Ikke noe vondt ment :-)

Skjønner at du reagerer når du har et barn der.

Skrevet

Nå tror jeg ikke at lokalavisen kommer til å printe det bildet, men uansett synes jeg det var veldig drøyt å sende bildet til dem. Det er jo regelrett uthenging av en person som muligens ikke har tenkt over at han kunne støte noen ved å ta en pust i bakken. Er forsåvidt helt enig i at han ikke burde sette seg på en gravstøtte, men som sagt så kan det hende han ikke tenkte seg om.

Skrevet

Syns ikke heller at de tvar så ille. Han skader vel ingen ved å hvile på en grav. Bedre å vekke han og spørre om han har det bra?. Kanskje han faktisk ikke mådde bra? Som noen sier har han nok et avslappet forhold til grav siden han jobber der.

Skrevet

syns heller ikke det er noe krise, i alle fall ikke gale nok til å komme i avisen for det..

Skrevet

Hva skjedde med normal kommunikasjon egentlig?

Skrevet

Dere viser respekt for mannen ved å snakke med han før dere går til avisen.

Skrevet

Hmmm... Synes da virkelig ikke det var så ille. Synes faktisk det dere gjør er mindre sympatisk.

Personlig hadde jeg ikke reagert på at en kantklipper ble lent mot graven til en av mine, ei heller hadde jeg reagert om han hadde satt seg ned litt for å hvile på en av gravsteinene..... Hva er egentlig støtende ved det? Klarer ikke å forstå den jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...