Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 jeg har fått satt inn hormonspiral etter fødselen og har hatt den i 2 mnd ca.. men jeg får så jæ... vondt innimellom. så vondt at jeg ikke klarer å stå, må krøke meg sammen og støtte meg til noe. ikke som mensensmerter, mer som rier. er det noen andre som har opplevd noe lignende med hormonspiral? jeg var også plaget av vondt og blødninger før jeg ble gravid men dem fant aldri ut av det men nå er det værre og jeg lurer på om det er spiralen.. blir kjempeglad hvis noen kan svare meg
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 satt oxo inn hormonspiralen, men etter 6 mnd gjorde dette ennå vondt og dette fortalte legen min at ikke var normalt i d hele tatt. Valgte da å ta den ut, og nå er alt helt fin igjen. I den perioden jeg hadde mensen mend spiralen (varte max 3 dg) klarte jeg knapt komme meg ut av sengen, var skikkelig vodt og kjente den oxo under samleie... Nå anbefaller jeg den absolut ikke til mine venner.... Anbefaller deg å snakke med legen og høre på hva de mener=) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg syns du skal bestille time hos gynekologen og få tatt en innvendig UL for å se om den sitter rett. Det kan hende den sitter litt skeivt. Jeg hadde ikke slik vondt som du beskriver da jeg fikk satt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå