Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hvordan er lønnen?? -Kan ikke helt forstå at vi kan få lønn for at shoppe.............:-) -Vet at der følger et ansvar med!!
velger nick en annen dag Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Hei. Jeg var det et par år. Lønnen var ikke all verden, mener jeg fikk et par hundre kroner pr gang.(pluss at du får dekket det du skal kjøpe) Syntes det etterhvert ble mer jobb enn penger så da ga jeg meg.
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 skal prøve og se om det er noget for mig. Er det ikke kun første gang man må ha kontakt med de på telefon? Har du eksempler på hva du måtte kjøpe?
velger nick en annen dag Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Jeg fikk ihvertfall bare skjema pr mail etter første gangen. Det er mange sider med spørsmål som skal fylles ut etter oppdraget. Jeg kjøpte en sag (av alle ting) en gang, var også å kjøpte en bukse og bluse. Jeg ble også bedt om å late som om jeg skulle kjøpe noe for så å ikke kjøpe noe allikevel.... Det varierer nok en del hva oppdragene går ut på.
It's all about me Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Fikk du beholde det du måtte kjøpe???
velger nick en annen dag Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Ja, jeg gjorde det. Måtte legge ut og fikk så pengene igjen (etter å ha fremvist kvittering)
*Kleopatra Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Jeg synes også hørtes kult ut, men det var det faktisk ikke, så tok aldri noen av oppdraga jeg kunne melde meg på. Med utgifter til bussbiletter osv så hadde vinninga gått opp i spinninga. Eksempel på oppdrag: dra til X skobutikk, lat som du er interessert i fjellsko, og så har du på forhånd fått en laaang liste med spørsmål som du må kunne utenat og spørre om. Du må også huske alle detaljer, nøyaktig klokkeslett du kom inn i butikken, når du fikk hjelp, hvordan den personen så ut, eksakt hvor lenge dere pratet, når du forlot butikken osv. Lønnen for et sånt oppdrag lå på rundt 70-80 kroner. I løpet av den tiden jeg var "ansatt" (rundt et halvt år), så var det ikke mange oppdragene der man faktisk fikk kjøpe noe.
juhuuuu Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Jeg var også mystery shopper en stund. Husker ikke helt hva lønnen lå på, men mener jeg fikk betalt en fast sum pr. oppdrag, i tillegg til kilometergodtgjørelse, evt. buss. Hadde litt tlf.kontakt med firmaet, men stort sett var kontakten på mail. Lønnen var helt grei så vidt jeg husker, men er enig med dem som sier at det er mer jobb enn man skulle tro. Er ikke alltid man får se etter interessante ting, heller. Var blant annet og så etter madrass, TV, vaskemaskin... og det var alltid sånne oppdrag der jeg bare skulle late som om jeg var interessert. Kun et par ganger måtte jeg kjøpe for så å levere tilbake og få pengene igjen. Og en gang var jeg og tok hårkur hos en frisør, det fikk jeg jo beholde da ;-) Men det var litt gøy å være "undercover"-kunde også da, hehe. Og det var jo bare å si nei til oppdrag man ikke ville ha. Kunne gjerne gjort det igjen, jeg, som en ekstainntekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå