Ildfluå Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Er dritnervøs i sånne sammenhenger, og lurer på om jeg må holde tale? Kan jeg dikte sang heller??
Koala *g07* Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Det er vel ikke noe som heter at man må holde tale. Det finnes de som heller lager en sang, eller gjør noe annet. Snakk med bruden, har sikkert forståelse for nervene. Har selv vært forlover uten å holde tale, men der var det mer bruden som var nervøs for all oppmerksomheten hehe. Så vi ordnet andre ting i løpet av kvelden som underholdning i stede.
Mamma+2 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Når jeg gifta meg så holdt forlovere min tale....hun laget et limerick, som hun leste opp- var utrolig gøy- og hun følte jo seg mye tryggere i og med at det gikk på rim og hun kunne lese det. Er faktisk den "talen" jeg husker best fra bryllupet mitt... Når jeg selv var forlover så gruet jeg meg VELDIG...liker ikke å tale, så jeg laget sang til bruden - noe hun var veldig fornøyd med. Det gjorde jeg forresten til mannen min og når jeg gifta meg. Så lag en sang du så slipper du å grue deg og du kan kose deg på den store dagen du og.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Hvis du ikke tror du klarer å holde en "vanlig" tale uten å holde på å forgå (noe som kan være litt pinlig å høre på hvis det er veldig ille) så ville jeg absolutt skrevet en sang eller noe på rim. Jeg hater over alt på jord å snakke i offentlige sammenhenger, så jeg skrev forlovertalen min i brevformat til min bestevenninne, og hadde da en unnskyldning til å lese opp. Falt i god jord hos de som uttalte seg i alle fall ) Mannen min skrev jeg tale på rim til, nok en unnskyldning for å ikke "tale lett og ledig utfra stikkord", hehe )
It's all about me Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Det må du nesten spørre hun du skal være forlover for om hva hun mener. Det er noen som synes dette er veldig viktig, andre ikke. Selv var jeg likegyldig, sa tidlig ifra til min forlover at tale var helt frivillig, syntes hun det var ekkelt ble jeg ikke fornærmet om hun droppet det. MEN sang ville jeg ikke ha, det var ikke noe alternativ. Hater slike selskapssanger.
Espoir Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Ja, jeg synes faktisk forloveren bør holde en tale. Det trenger jo ikke være noe veldig avansert, og hvis du får noen til å hjelpe deg med å skrive den, klarer du sikkert å holde den også.
mamiladi Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Forloveren til mannen min holdt ikke tale, fordi han rett og slett ikke takler det, han blir alt for nervøs. Men det gikk fint :-) det var så mange andre som ville holde tale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå