Gå til innhold

Mistet..så nå er jeg her igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble jo gravid uke 34, men begynte å blø masse og var på sykehuset idag og fikk konstantert spontan abort. Så da er jeg her igjen og har vel ny eggløsning neste uke. Ikm uke 38.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre... Håper du slipper å være her lenge denne gangen:) Lykke til..

Skrevet

Huff... var trist å høre. Håper det går bedre denne gang da. Lykke til! Klem fra meg

Skrevet

Hei ;) det var velig leit å høre, jeg mistet selv i uke 6-7 i juli. Får håpe det går bra med deg og at det snart blir en liten spire til!

Skrevet

Uff kor trist. Håper du får en spire snart igjen!

MASSE lykke til!

Skrevet

Huff..det var trist å høre victomalia.. Det er dessverre ganske vanlig at man mister første gang man blir gravid har jeg hørt.. Men, det positive er at jeg har hørt at man lett blir gravid igjen etterpå!! :-) Og..du vet at du KAN bli gravid :-) Håper det hjalp litt på humøret..

Skrevet

Takk for oppmuntring!! Det var tøft i helga, ja, men nå som jeg vet det er over føler jeg meg ganske bra. Jeg har faktisk 4 småtroll jeg, så dette var lille etterlengtede nr. 5.

Men det er sprøtt hvor utrolig fort man venner seg til tanken med at man skal ha. Forrige uke var jeg alt i kast med navn, tittet på vogner på nettet, så for meg hvordan neste sommer skulle bli og hele pakka. Det var jo psykisk dette var mest tøft, men det hjelper å tenke på at det faktisk var noe galt som kroppen har ordnet opp i selv.

Men, jeg henger med her ennå jeg. Regner med at jeg har ikm i uke 38, som dere andre, selvom det er litt vanskelig å vite nå.

Lykke til dere andre da. Håper vi alle snart får småspirer som klorer seg fast!

Skrevet

Bra at du føler deg bedre nå, og som du sier så må man tenke på at det er en grunn til at man mister!

Så heldig du er som har fire barn da!! *misunneliii*

Heng med, så klaffer det snart igjen! Og da blir det full klaff skal du se ;-) Statistikken er jo at man mister 1 av 4 ganger man blir gravid....

Skrevet

Ja, det var akkurat det hu på Ahus sa også. Skikkelig ålreit dame. Hun hadde 4 barn selv, så det var litt koselig å snakke med henne.

Jeg ble bare 100 ganger mer glad i barna mine etter denne opplevelsen. At det har gått bra hver gang og at de er så flotte og friske. Det er jammen ingen selvfølge,

Men jeg håper du får en snart da!!! Virkelig! Du virker så koselig og engasjert! Det må jo skje snart? Har du noen fra før eller vært gravid før, så du vet at du kan få? Juni er en fin måned det og da! Vi får satse på den.

Skrevet

Jeg fikk også blødning og påvist spontanabort. Men nå vet jeg ikke når jeg kan beregne neste eggløsning?? skal jeg regne fra den dagen jeg fikk blødning/spontanabort??Litt forvirra etter det her. Alt har vært så forutsigbart tidligere. Håper noen kan gi svar.

Skrevet

Ååå..nå blir jeg jo helt rørt... :-) Takk for det! Jeg har ikke vært gravid før, så jeg vet jo ikke om jeg blir...eller kan... Men, håper jo inderlig at det vil skje innen kort tid... Helst i løpet av dette året... Jeg prøver salvie te og grapefruktjuice denne måneden..så håper det funker ;-)

Skrevet

Hei, samme her. Legen sa at jeg godt kunne bli gravid før neste mens, men jeg har da heller ikke peiling når eggløsning er. Regner med at den er neste uke, men... Jeg har skjønt på andre her inne at man bare må slappe av denne måneden og blir man heldigvis gravid, kan du be om en tidlig ultralyd pga. sa og beregne termin fra det. Slik ser jeg for meg at det blir hvertfall. Men hvor langt var du på vei? Jeg mistet etter en uke så min syklus er ikke så mye forandret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...