GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 På torsdag som var så vaknet eg opp med at eg hadde blødd endel, helt uten grunn.. Ble redd og dro til legen, der fikk eg hørre hjertelyden og alt sto bra til:). Legen sa han trudde at det sikkert berre var en brist i en blodåre, selv om eg syns nå det var veldig mye blod for det men.. Eg blødde ikke noe mer en den morningen, berre sonn bitte litt 2 ganger til samme dagen. Etter dette har eg av og til hatt brun utflod, som sikkert berre er gammelt blod da. Eg er 14 uker idag, og lurer på om eg skal bestille en legetime neste uke for å hørre om alt fortsatt står bra til, siden eg blødde liksom. Så etter det så tenkte eg at vi kan si det til alle at eg er gravid Hva syns dere?
Dodlimammatil2 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 jeg opplevde d samme som deg, blødde da jeg sto opp så gikk det over til brunlig. Legen sa d samme til meg, mange nye blodkar som skal dannes kan skape blødninger... er 15 + 3 i dag, så vi e rnesten like langt. Det går nok helst bra :-)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 går nok bra da ja,men gjør det du føler for.hjelper vel å gå til legen,så du får det mindreog tenke det. fortell det du.er vel stas det.mannen min sa det med ei gang han da.var 4 uker jeg da,hehe.greide ikke å ti still ei lita stund han nei.ikke noen av de 3 gangene,så her har de vist det tidlig og kjempe glad for det og babyene selfølgelig:)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 har foresten aldri blødden dråpe eller hatt brunt utflod jeg da,men hun over har nok rett ja,som har opplevd det.hadde selv gåtttil legen tror jeg ja:)lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå