Gå til innhold

Gutt+englejente+stedatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva koster det ME-kurset?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner all info inne på sidene www.aktivprosess.no-

Kurset koster 15 tusen kroner. Mye penger, men så mange som har blitt bedre så tør jeg ikke ta sjansen på å ikke prøve....

Er jo billigere for oss nå- mange som har reist til England på det her, men nå skal jeg på kurs på Jar. og overnatte i Oslo.

GLEDER meg...

Skrevet

kan ikke du bemerke deg nicket mitt, og sende meg en pm om din opplevelse når du har vært der?

Skrevet

Det skal jeg gjøre_ jeg skal på kurset 9-10-11 sept:)

Jeg har vert syk i 2 år og i starten orket jeg ikke noe annet enn kun å ligge....har vert bedre etterhvert...men kjenner det slår til igjen med en gang det blir litt ekstra....

Håper inderlig jeg kan gi deg tilbakemelding om et bra kurs, men jeg får se. :)

Er ekstra motiverende at det er 2 som har hatt ME som leder kursene syns jeg- da vet de hva det går ut på...

Skrevet

ja det er sant.. sambo ahr vært syk siden 2001,men fikk diagonosen først i 06, og er nå midlertidig uføretrygdet:(

han er ikke av de værste tilfellene, men det går veldig periodevis med han.. en uke kan han være "som alle andre" bare at han spiser smertestillende da.. neste uken kan han være mer el mindre senge liggende..

har tenkt på det kurset lenge, men har ventet på at det skulle komme til norge... nå må jeg bare begynne og spare penger, og gorhøre meg rundt om noen kan hjelpe til litt med noen kroner.. har lyst til og overraske han, bare gi han pengene og søknadskjema liksom;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...