Gå til innhold

Jeg er gravid!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke når terminen er da....

- måtte bare si det til "noen"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Enda fler fra samme klubb - det er så koselig!

Og jeg var ganske flink på gjetting syns du ikke? ;o)

Skrevet

Abslolutt! Hvordan tok du det så kjapt? Du virket sikker? - og har du sett mitt forsøk på å svare? *fnis*

Skrevet

oj oj oj... hihi.. GRATTIS!

Skrevet

Jeg bare VET, men jeg hadde ikke avslørt deg som alternativnicket ditt altså, selv om jeg nå ble veldig nyskjerrig på hva du har brukt det til å spørre om :oD Abslolutt *flire litt*

Ikek noe som helst snøring om termin? Senest mai er det vel, men kan det være mye tidligere?

Skrevet

Jeg måtte spørre her inne om jeg kunne være garvid for et par uker siden..... Tok ut spiralen for 6 uker siden - og tanta kom aldri heller. Hadde da ingen andre tegn på noe men regnet ikke med noen graviditet pga laber sengeaktivitet som følge av ferie.

Tok en test forrige helg - den var negativ og testet altså igjen nå på lørdag da var den positiv. Det måtte jge også spørre om med undercovernicket mitt: Når kan terminen være?

Skrevet

Aha. Ja da blir det vel tidligere kontroll på deg for å sjekke termin tenker jeg...? Eller kan du kanskje fikse sånt selv der du jobber?

Har forresten svart deg 43 ganger på tråden "hjemme" ;o)

Skrevet

også hadde jeg noen spørsmål om sånne el tester som jeg altså aldri fikk kjøpt. Heldige vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...