Silje`mor Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Har nå fire-fem minutter mellom hver. Varer cirka i 30-45sek. Er dette veer eller kynnere?
kriztie Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hmm.. Det er ikke godt å si! Men jeg skal love deg at hvis det er rier så kjenner du det!
loffmusa Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 jeg har kynnelignende smerter som tar godt tak i ryggen,gjør så vondt at jg må reise meg,går ikke bort å da ska dt være rier.. men føden mente dt er modningsrier siden de kom og gikk.. og kunne bli borte en stund for så å begynne igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå