Gå til innhold

Dere røykfrie som bos sammen røykere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere det? Spesielt dere som bor sammen de som røyker rullings.

Sove med en askebeger, kysse en askebeger, rett og slett bo sammen et askebeger.

Selv klarer jeg så vidt omgås røykere, synes det lukter helt forferdelig og klarer rett og slett ikke sitte ved samme bor og få røyklukta på meg. Har selv venner som røyker, og var ikke noe problem før. Men nå som jeg har vært hjemme med barn og bare er sammen folk med barn som er ikke røykere klarer jeg bare ikke være et sted der det blir tent opp røyk.

Sitter jeg på banen og det setter seg en ved siden av som det luket askebeger av, må jeg rett og slett flytte meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel en vanesak

Skrevet

Thihi! Som om jeg skulle skrevet det selv!

Jeg flytter meg vekk om noen stinker nær meg!

Skrevet

Man føyer seg, begge parter etter den andre og møtes på midten. Han røyker ute og røyker lite spess på kvelden, så jeg slipper den ekle lukta om natta+ at han dusjer før han legger seg (og det hjelper mye)

Askebeger står jo også ute og han har ansvaret for å tømme det selv og vaske det innimellom.

Det er et fåtall av våre venner som røyker så der slipper jeg unna lett. Men vi har vært på et par fester med jobben til sambo og der røyker nesten samtlige og når vi da sitter inne og alle røyker blir jeg på nippet til kvalm, selv om jeg nesten ikke drikker alkoho.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...