Gå til innhold

Privat ultralyd i Østfold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Noen fra Østfold her??

Jeg hadde en SA i slutten av februar, og er nå gravid igjen..

8 uker :)))

Har hørt med legen, og han sa at jeg ikke hadde rett på en tidlig ultralyd selv om jeg har mistet før.. mistet i slutten av uke 5, så det var egentlig tidlig og skjer med mange..

Han sa at jeg kunne ta kontakt med noen private, men eneste jeg kommer på er Volvat..

Er det den eneste private som tilbyr ultralyd??

Vil gjerne se om det er liv der inne..

Så inne på siden at de tilbyr ultralyd fra uke 14..

Noen som har vært der på ultralyd før uke 14 ??

Og er det bare å bestille en time over nettet uten å måtte ha noen henvisning fra noen??

Det ble mye det.. Håper noen vil svare da :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte volvat i fr stad og fikk time dagen etter eller noe sånt. Jeg var bare 8 uker på vei, iallefall under 10 uker. Var ikke noe problem det. Ellers vet jeg at det er flere gynekologer som også har ul apparat, men vet ingen bestemte som jeg kan tipse deg om. lykke til.

Skrevet

Takk for svar....

Tar men innvendig ultralyd når man er så tidlig på vei??

Hvor mye måtte du betale??

Skrevet

Det hørtes rart ut at du ikke fikk komme på tidlig ultralyd synes jeg. Men tror legene praktiserer litt forskjellig.

Det Gule Huset i Moss tilbyr også privat ultralyd. Info om timebestilling og priser finner du her: http://www.detgulehuset.moss.no/

Skrevet

Jeg tok innvendig ul på volvat i uke 10:) kostet ca 1000 kr tror jeg? Vet at "det gule huset" i moss er billigere enn volvat. Du trenger ingen henvisning fra lege e.l.

Skrevet

Innvendig ultralyd på volvat når man er så tidlig, betalte 750 kr. Ingen henvisning.

Skrevet

tok tidlig ultralyd på volvat i fr.stad i uke 6. Kunne da se hjertet som banket på innvendig ul. kosta ca 850 kr mener jeg. Syntes de på volvat er kjempehyggelige og imøtekommende så har vært der på kontroller frem til uke 30, da startet jeg å gå til sykehuset etter henvisning fra volvat rett å slett for at jeg skulle spare penger sa dem.. =) Hvis det er noe som helst jeg lurer på så kan jeg bare ringe dit å evt få snakke med gyn som jeg har gått til.

Skrevet

Tok ultralyd ca uke 9 hos Din Doktor på Sellebakk. Kjempeflinke! Ca 1000 kr. Etter det går jeg kun til jordmor jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...