candyland Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 grunna garasjen i går, og vil gjerne prøve å beise den fortest mulig.... er ferdig på jobb fire, og det er meldt regn til rundt sju, gjør det noe om det regner dit jeg nettopp har malt? det er snakk om værveggen, og vi har heller ikke fått lagt tak over ennå.... har også gått over rekkverket med høytrykkspyler, og da var det mye maling som skalla av. kan jeg male rett oppå dette, eller må jeg slipe? vaske med noe?? grunne på nytt(oppå malingsrestene isåfall?) takker for all kyndig hjelp, da jeg har veeeldig lite peiling selv, og det begynner å haste med beisinga nå som kveldene og morran er så fuktig i lufta....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Ja, det gjør noe! Ta det en annen dag... Slipe,vaske,grunne, og også oppå malingsrestene ja=)
candyland Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 er litt stressa for vet ikke når jeg får tid å gjøre det neste gang, også nærmer høsten seg med stormskritt... men da venter jeg heller litt så jeg slipper å måtte gjøre alt opp igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå