Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 - nå har jeg vel klart å gå i symptomfella igjen, tenker jeg. Jeg som ikke var kvalm en eneste time under mitt forrige svangerskap, er nå en smule kvalm og tror selvfølgelig at det er fordi jeg er gravid. Hadde ikke et eneste symptom forrige gang når jeg tenker etter, men om jeg kjenner virkelig godt etter nå har jeg nok en liten metallsmak i munnen. Herregud - skjerp deg kvinne! Ta nå fatt på jobben din, legg ned BiM og du skal se at alt forsvinner! Teste på fredag kanskje.....?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hahahaha, jeg må le! Sitter også på jobben. Er glad jeg er min egen sjef eller at jeg ikke har en kontorjobb. Da hadde jeg ikke fått gjort noenting! Sitter her og venter og venter og blir helt sprø. jeg trodde dagene fra el til IKM var ille, men hadde ikke forutsett at jeg måtte vente ENDA lenger. Er nå to uker over IKM og ingen mens og ingen pos. test. Regner med at min manglende mens skyldes at jeg hadde en altfor sen el (omtrent på IKM-datoen), så nå venter jeg igjen... Venteklem
fått attpåklatt Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hehe :-) Ja, er det ikke utrolig hva man kjenner av symptomer.......men så kommer denne hersens tanta på besøk allikevel! Vi vil ikke ha´a på besøk!!! Det kan jo være at du faktisk har reelle symptomer du da!!! Håper det for deg! Jeg har ikm 28.08., og har begynte å spotte i dag - et veldig typisk tegn på at jeg snart får et lite ønsket besøk! Veldig lite aktivitet her blant de voksne damene - er det alltid slik?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Oj, i dag er det faktisk mer aktivitet enn det har vært på lenge her! Ønsker attpåklatt: Så, i en annen tråd, at du er designer. Ble så nysgjerrig, er det klær du designer? Klem
fått attpåklatt Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Litt gøy at det skjer noe her, ja! Gjør ventetid på el og tr litt bedre :-) A1973: Jeg er grafisk designer - jobber med bl.a. pakninger, logoer og brosjyrer.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Er du selvstendig eller ansatt?
fått attpåklatt Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Jeg er ansatt. Hva driver du med som selvstendig - noe lignende?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Driver innen skjønnhetsbransjen. Har egen salong. Oj, er litt redd for å bli gjenkjent her inne hvis jeg sier for mye og vil ikke at kunder skal vite noe før det er 100% sikkert. Hihi, best å ikke si for mye kanskje...:-D
fått attpåklatt Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Nei, det skjønner jeg :-) Føler det samme! Håper vi får spire veeeeldig snart! Hvordan ligger du an i syklusen?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Syklus? hva er det? Grrrr... Min syklus er helt på bærtur. Tror det må være etter pilleslutt... Første pp var på 26 dager, andre på 28 (da blødde jeg i 1,5 dag og kunne bruke truseinnlegg, og så jeg som er i Liberoklubben...:-)) og så er det denne siste syklusen som har vært helt vill. Har hatt tre LH-stigninger, med den siste da jeg skulle hatt mensen. Så nå er jeg 2 uker over IKM. I går og i dag har jeg hatt litt slimete utflod m. ørlitegranne blod i, men det virker som om det har gitt seg nå.... Har mensenvondt, så regner med at mensen kommer... Har drevet litt med denne tappetafsingen og livmortappen er lukket, lavt og ganske myk. Og ja, jeg vet at jeg ikke er gravid, for testet neg. i går. Går liksom bare og venter på at mensen skal komme, slik at jeg kan begynne på ny pp. Drittkropp...
LaPaysanne Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Åh, godt å se at det er flere som går og tråkker utålmodig rundt testpinnen her... Fint med litt selskap i ventetida! Utrolig hvor lange disse to ukene etter EL kan være. Og enda må jeg vente ei uke til... Jeg er også på symptomjakt, men har ikke klart å hoste opp ett eneste ett. Skjønt, puppene begynner å bli litt ømme etter all klemmingen for å kjenne etter om de ikke er blitt litt ømme. Høh. Selv skjønner jeg heller ikke så mye av syklusen min for tida, siste tre-fire månedene har det vært bare rør. Fra 21 til 28 dager, og det virker som om el kommer tidligere enn før. Noen som har vært borti noe lignende? Nuvel. Lykke til, alle ventere!
På'n igjen! Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Her var det mye morsomt for innbildte gravide:) Hører vel til her jeg også, både mhp alder og oppdikting av symptomer! Måtte le høyt av LaPaysanne sine "produserte" ømme pupper, følte meg aldri så lite truffet der, hehe.... Ellers holder jeg også på å bli sprøyte gal av å vente på IKM, som er neste tirsdag. Har ikke prøvd så lenge, skal ikke klage, men akk så mye tid denne funderingen tar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå