tufsemor Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg pleier å starte dagen på jobb med å sjekke hvordan ståa er hos gode,beste venninne.......men det nytter jo ikke nå som det er blitt så stilt her. Forstår hvorfor, er ikke uenig, men savner den daglige informasjonen om smått og stort som skjer små og store.... Jaja, får vel begynne å ringe litt igjen,da...ha-ha-ha.... Men setter pris på å lese litt om andre her også, og det er mange som får noen gode tanker fra meg både titt og ofte...... Ha en god dag alle sammen!
dritgrei hei hei! Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Ja det er litt vanskelig å holde orden på folk.... ;-)
Maud Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hei du, fint å se deg! Jeg satser på at de kommer tilbake, både den ene og den andre. I mellomtiden får vi ringe dem vi savner og lese her og leke med dem som er her :-D
Trollmora Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Enig med Maud. Hvis bare alle kan ta seg "på tak" og legger inn små epistler om dette og hint så blir det ikke så stille. Jeg prøver, selv om det føles som jeg snakker med meg selv ) Kanskje det blir bedre tider nå fremover når ferien er over og det ikke er så varmt ute? Stor klæm tell deg fra
dritgrei hei hei! Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 neida trollmora, du snakker i alle fall litt med meg :-)
tebekaa Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Er her jeg også, nesten hver dag. Rekker bare ikke alltid å svare på koselig innlegg. Men jeg leser stort sett hvert eneste ett, så jeg får med meg små og store begivenheter:-) Har vanligvis hatt nattevakt her inne jeg da, men i det siste har jeg vært så kveldstrøtt... Har det noe med at jeg har bikket over i førti-åra, kanskje? Sover nesten like mye som normale folk jeg nå;-) Klæm tell deg og, Trollmora
dritgrei hei hei! Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 gamla! det har helt sikkert med alder å gjøre... I går for eksempel var jeg i seng, mens det fortsatt sto 21, på klokka... riktignok 21.54, men dog.... :-) alle mellom 30 og 40 må i seng til sømmelig tid. De over det kan være oppe lenge hvis de vil.
Trollmora Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Ååå gusje (!)lov for at du forbehold for alle over 40 ) Kommer meg sjelden i seng før nærmere midnatt, selv om jeg starter nesten hver kveld etter ungene er i seng med: I kveld, da skal jeg legge meg tidlig! Prøver bare å si til meg selv, innimellom, når klokka starter vekkeprosessen nesten før det morgen, om at "sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel!" å vips - så har jeg svart flere ganger på samme innlegg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå