Gå til innhold

2 tette:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått 2 tette.....var ikke akkurat planlagt, men veldig velkomment:)

Vi hadde 3 store fra før...da jeg plutselig ble gravid......fikk ei jente da i mars-07. Og så....7 mnd senere ble jeg gravid igjen.....overraskelsen var ikke så stor denne gangen...for vi hadde snakket om det å få en til...når vi først hadde begynt som småbarnsforeldre igjen, kunne vi like gjerne sørge for at vesle frøkna fikk en å krangle med i oppveksten:) og nå i slutten av juli fikk vi en liten gutt, det er da 16 mnd mellom de 2 minste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir 16 mnd mellom mine 2 minste også. Fikk ei frøken i nov-07 og er gravid igjen med termin 19/3- 09. Har i tillegg en gutt på strax 7 år. Vi har tenkt oss 3 barn, og da kunne vi like gjerne kjøre på å bli ferdig med det. Blir spennende framover nå ja =)

Skrevet

Jeg håper jeg er like heldig som dere :)

Her har vi en baby på 8mnd, og satser på en til. Har ikke tatt noen test, så det er mulig spiren sitter allerede. (Utsetter det, for i mitt eget hode er det større sjans for positiv test jo lenger jeg venter, hehe :) )

Jeg kjenner kroppen jobber med et eller annet, godt mulig mensen er like rundt hjørnet eller noe.

Hvordan merket dere graviditeten med nr to? hadde dere mensen innimellom? (Hvis man ikke får mensen, får man tidlig UL da, for å fastsette termin?)

jeg er anonym en stund jeg,...vet jo ikke om noen kjenner nicket mitt :)

ha en fin kveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...