Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 37 og akkurat nå de siste dagene har jeg fått problemer med bekkenet. Jeg klarer ikke gå veldig langt, og noen ganger så klarer jeg ikke gå stor i det hele tatt. I natt klarte jeg nesten ikke å komme meg tilbake fra badet....

Hva gjør man egentlig? Jeg har jo ikke mange ukene igjen, og har vært i fin form til nå. I forhold til trening så vil jo det ta litt tid før det virker, og akkurat nå tør jeg nesten ikke dra til butikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo alltid gå til en fysioterapeut. men som du sier så er det ikke ølenge igjen, så hold ut.

jeg har det som deg, og har hatt det siden før jeg ble gravid. gikk ikke over etter første mann.

det kan hjelpe å ha en pute mellom knærne når du sover.

ta det med ro, ikke press deg for mye. beveg deg litt innimellom så du ikke stivner. gå ut av bilen med samlede bein.

det er et helvete, men du får tenke at du er heldig som ikke har fått det før nå :o)

Skrevet

Jeg ville ha hatt et par krykker stående i nærheten i tilfelle det skulle bli veldig ille plutselig :-)

Skrevet

Hvor får man egentlig tak i krykker? Skal til jordmor i morgen, så kanskje hun kan tipse meg. Føler det er litt pinlig å gå med krykker, men må man så må man...

Og jeg er jo heldig som ikke har fått det før! det eneste som er litt kjipt er at jeg har utsatt en del ting til permisjonen startet fordi da tenkte jeg at jeg hadde så god tid.... Ja, ja, det er jo noen krise heller om ikke alt er 100%...

Vil bekkenproblemene vare lenge etter fødsel? Ser du skriver at du ikke ble kvitt det etter første mann...huff og hufff- jeg vil jo ikke bli helt invalid heller! Jeg som har så mange "fysiske" planer =0)

Skrevet

Samboeren min hadde et par stående fra tidligere av, men jordmoren vet det helt sikkert:-) Ikke særlig kult å gå med krykker, men det tar bort mye av vekten slik at det blir lettere å røre på seg i allefall:-)

Du har heldigvis ikke så altfor lenge igjen:-)

Det at bekkenplagene ikke forsvinner etter fødsel tror jeg er veldig individuelt, noen er desverre så uheldig. Håper ikke jeg er det, å ikke du heller:-) Lykke til! :-)

Skrevet

de fleste blir nok kvitt plagene etter fødsel. mens noen kan være plaget i flere år etter. tror ikke det er sååå vanlig men.

mine plager forsvant nesten helt etter fødsel, og kom sakte men sikkert tilbake etter et par mnd. var veldig plaget etterhvert, men var dum og kom meg ikke til fysioterapeut da det ble verre etter fødsel. så når jeg ble gravid igjen 6 mnd etter fødsel så ble det jo ikke akkurat bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...