Gå til innhold

Er det utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regnes det som utroskap hvis en gift dame kysser en annen mann enn sin egen ektemann på munnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer veldig ann paa konteksten synes jeg, og hvem det er. Ikke nodvendigvis.

Skrevet

En får kalle det for hva en vil - galt er det uansett!!

Alle har sin definisjon på utroskap..

Skrevet

Hvis det er en mann en gift dame møter på en chartertur, og hun får lyst til å kysse han fordi hun bare liker han godt og får lyst på han. Hun faller for han, selv om hun ikke har møtt han før, men kommer i samtale med han og så blir det litt mer enn prat. Hvis den gifte dame får lyst til å holde godt rundt han og stryke han over ansiktet og håret,... og så får ho lyst til å gi han et kyss på munnen. Men det stopper der, det går ikke så langt at hun går til sengs med han på hotellrommet, men hun har glede av å være nær han og gi han litt nære kjærtegn.

Skrevet

Først må man definere utroskap. Jeg er tilhenger av definisjonen at det man ikke kan gjøre foran sin partner, er utroskap.

Skrevet

Det er galt uansett hvilken definisjon hennes ektemann har på utroskap? Hvorfor det?

Skrevet

Utroskap er vel å ha sex med en annen person enn sin ektefelle (eller samboer). Utroskap har jeg alltid definert å ligge med en annen enn din ektefelle. Å ha samleie med en annen enn din ektefelle, men selvsagt må vi regne med det å være naken sammen og beføle hverandre også som utroskap. Å kysse en annen enn din ektefelle er ikke direkte utroskap, å gi noen en klem kan gå an, men å kysse en annen mann enn din egen mann på munnen, er jo på grensen til utroskap. Man kysser ikke folk på munnen uten at man har litt sterke følelser for den personen, eller lyster. Det går an å gi hvem som helst en klem av ren vennskapelighet uten at det betyr at man har lyst til å noe mer enn det, men hvis man kysser en person på munnen så betyr jo det som regel at man har lyst til å gå litt lenger - etter hvert til sengs med den personen.

Skrevet

Nja, jeg hadde nok ikke likt at min mann kysset andre damer om det så bare var et lite kyss på munnen, men jeg hadde nok ikke kasta ham ut av den lille grunnen der, altså........

Skrevet

Ville den gifte damen ha gjort det samme mens mannen så på? Hvis nei, så er det i alle fallutroskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...