Mini LK Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hei. Noen som har gode tips til gave til gjerne både store og små når barnet skal slutte i en barnehage som man trivdes med? Vi flytter og mini skal slutte etter 1 år i en veldig trivelig barnehage, vil gjerne gi noe de kan si og tenke at den fikk vi av ....... Bilder av barnet har de jo tatt mye av så det har de jo, tenkte kanskje en sangbok eller noe som barna kan bruke? Alle tips mottas med takk.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 guttungen min bytta bare avdeling, men da kjøpte jeg en blomst til hver av de voksne på avdelingen han var på, og han tegna kort til dem
Prinsesse Brødhue Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hei Jeg er imot å gi vin som gave,spesielt til folk man ikke kjenner så godt. Man vet aldri hvordan det er hjemme der vinen havner.. Så jeg slenger meg på og ønsker tips! Selv kjøpte jeg "sunn" kokebok med kule muffinsformer til de ansatte på min datters avdeling når hun sluttet i barnehagen. De ble veldig glade for det i alle fall. c",)
temine Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Veldig fint med noe både de voksne og barna kan kose seg med. Kokebok var ett godt alternativ, også eventyr og musikk på cd-er osv, puslespill, hobbybøker ol.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Bøker er jo noe både store og små i barnehagen setter pris på, sangbøker, "min første ordbok" hvis det er småbarn, pekebok eller for de større kanskje noe med eventyr? Ellers er jo barn glade i musikk Men kokebok var jo en super ide kanskje kjøpe en sånn liten mini blomst til de voksne, de er jo fryktelig søte, ikke så dyre men får fram at dere er fornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå