Gå til innhold

Flere enn meg som er glad i PO.P klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så sykt stor forskjell på klærne fra pop og f.eks HM.,...Nesten så jg bare kommer til å kjøpe pop heretter..holder seg like fine etter vask og er gode og tykke i stoffet..flere som har samme erafring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

POP? Popin du mener, eller?

Ang holdbarhet på klær, så er jeg fornøyd med Mexx jeg:-)

Skrevet

Polarn o Pyret.. ;)

Skrevet

Jeg syns også de er gode (polarn o. pyret for hun som lurte på forkortelsen), men de er jo litt dyrere også. Kjøper gjerne gensere og sånn der, men undertøyet kjøper jeg på SparKjøp :o)

Skrevet

burde kanskje skrevet klær til barna ;)

Skrevet

Selvfølgelig holder polarn seg bedre, de koster mer.

Er selv ikke så glad i det, har enda ikke funnet noe jeg liker der.

Er dog veldig glad i Mexx.

Skrevet

Liker PO.P-klærne godt,men syns de har lite fint babytøy der. Syns det blir for "hardt" med de sterke fargene til babyene...men det er min mening da.

Ellers har snuppa akkurat fått nytt "vintersett" med alt fra topp til tå, utonom støvler fra PO.P.

Skrevet

Her går det en del vinnterklær fra POP . Har jeg kjempe bra kvalitet syntes jeg. Kjøpte jo også mamma klærne mine der og var fornøyd med det. Slitesterkt er det også.

Skrevet

Jeg er også veldig glad i det.

Holder veldig bra på 60 graders vask.

Har noe tøy derfra som er rundt 1 år gammelt og er vasket ørten ganger, men kan brukes enda. Anbefaler særlig det klassiske stripete tøyet man får kjøpt i rødt og blått. Og fleece-jakkene som er vann og vindtette og puster!

Men har også god erfaring med en del HM tøy da!

Skrevet

Det er sikkert god kvalitet, men jeg synes ikke det er noen fine klær på PoP.

Skrevet

Hihi, følte meg litt dum nå! :-D *flau

Skrevet

JA!! Jeg synes de har helt fantastiske klær der. Var der senest på lørdag og fikk brukt opp noen penger:) Kvaliteten er helt topp og så er de jo kjempefine, både babytøy og til litt eldre synes nå jeg da:)

Skrevet

Jeg elsker klær fra POP!! Nettopp det at det ikke er sånn typisk lyserosa blondegreier som gjør at jeg liker de så godt:) Og så er det jo god kvalitet da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...