Gå til innhold

Burde jeg treffe bryllupsplanleggeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifter oss i Thailand i romjulen og har med nærmeste fam. Har en norsk bryllupsplanlegger som bor der nede, og vi har mailet endel fram og tilbake og kommet fram til en basisplan.

Nå er hun hjemme på ferie i Norge, og hun foreslo at vi godt kunne treffes. Det er ca 2 timers kjoering fra her jeg bor. Sambo mener det er totalt unoedvendig å dra dit, men at jeg selvsagt godt kan dra om jeg vil. Mamma blir i tilfelle med. Men skulle jo egentlig ha noen av planene hemmelig overfor bla mamma. Lurer på om det er lurt å moete henne eller om det er "bortkastet" tid? Foeler det er så lenge til osv, også har vi jo som sagt det viktigste planene klare, selvom det er noen småting jeg lurer på selvsagt... Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde bryllupsplanlegger i Karibien, møtte henne ikke før bryllupsdagen, men snakket en del på tlf og pr mail.

Ingenting vi ikke fikk sagt eller ordnet opp i på den måten, så jeg mener det ikke er noe behov for å treffe dem face to face, men det må du jo nesten bestemme deg for selv..:-)

Skrevet

Joda, sikkert greit å ta det over mail og, men... lurer likevel på om jeg burde moete henne...

Takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...