Gå til innhold

Hva gjør alle sammen idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så stille her. Jeg er selskapssyk. Nesten så jeg vurderer å vaske skap på kjøkkenet. Men bare nesten, selvfølgelig... ;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :D

...Jeg har de minste hjemme i dag, så da blir det bare litt bamming innimellom. Nå sover minsten, og mellomste leker ute i sandkassen.

Skrevet

Jeg har gjort litt husarbeid, og så har jeg kost meg med et broderi som snuppa skal få til 3 års dagen. Nå sitter jeg å spiser middag, knekkebrød med multebær, før jeg skal på senvakt om en halv time. :o)

Skrevet

Da gleder jeg meg i det minste til i kveld, håper det er litt action her da. :))))

God vakt, JoSo!

Skrevet

Jobb :-)

...men kommer nok en tur i kveld.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Inne: Jeg rydder, vasker, vasker klær, legger sammen klær, lager middag.

Ute: stabler ved ute, har inn ved, bygger hundegård og hundehus, rydder i garagen.

Innimellom er jeg her =))

Skrevet

Med en paa 3 uker og en 2 aaring og en 3 aaring med feber saa blir det lite tid til aa vaere her :)

Men akkurat naa er det ( utrolig nok) dratt med pappaen for aa hente middag. Eldstemann( med mest feber) har faatt velge middag saa da ble det pizza Hut.

Skrevet

Vært på jobb... Snart begynne med middag til mannen kommer hjem - blir nok kanskje litt bamming i kveld..

Skrevet

I dag har jeg vært i barnehagen med vesla. En liten tur i byen for å bytte noen sko for den eldste. Etter det var jeg hos fotterapauten...Deilig...

Middag og ut for å leke med vesla frem til kvelds. Nå er hun lagt... Da er det mamma tid med fotballkamp på tv!!!!!

Skrevet

Jeg har ikke gjort så masse tror jeg. Men litt ble det når jeg tenkte meg om. Har vasket noen maskiner med klær. Ryddet litt. Lagt middag, og den ble herlig. Gått tur sammen med gutten min når han var ferdig på skolen, og da kjøpte vi regnklær til han på Reflex og pirat støvler. Så nå er han klar til utedag på skolen i morgen, hvis uansett vær.. Ellers har jeg ordnet noen små ting. NÅ har jeg lagt jenta, og skal snart på trening.. Sitter derfor nå og lader opp med BAM:)

Skrevet

Jeg har vært på jobb hele dagen! Etter det hentet jeg barna, vi handla, dro hjem og lagte middag. Så lekte vi litt før det var tid for bading og litt kvelds. Så la jeg barna. Nå slapper jeg av før jeg skal tidlig i seng for blir akkurat likt imorgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...