Gå til innhold

SF mål, uke 32.


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Da er jeg fullgåtte 32 uker og hadde sf-mål på 30 cm... Jordmora mente det var ei lita jente inni der, men vi får nå se, broren hennes var 3500 da han kom så det er jo ikke lite, men heller gjennomsnitt..

 

Hva er deres sf-mål i uke 32?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

I uke 30 hadde jeg 28, i 32 hadde jeg 29 og nå i 34 har jeg og 29...ul om ei uke, så da får vi se hvordan det stemmer i forhold til str på bebisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 32+3 var Sf målet 29. Jordmor sa at det ikke kjentes ut som noen særlig stor baby. Sist svangerskap hadde jeg 29.5 i Sf mål da jeg var 31 fullgåtte uker, og han var 3900g da han ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt sf mål var også 30 etter 32 fullgåtte.. legen sa det var ganske så gjennomsnittlig til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 33+4 i dag. Var på kontroll i går å da fikk jeg vite at sf målet mitt er 34. Har tydeligvis en god og rund jente i magen :) Litt skremmende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sf mål i uke 31+6 var 29. Ultralyden dagen før viste en gutt med 17% vekstavvik, var på ny ul kontroll igår, og guttebassen har vokst bedre, ligger rett ved gj.snitt så blir spennende å se på sf målene om en uke igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal tilbake 22 sept så får se åssen det er da.. Jeg hadde sf mål på 34 den dagen jeg fødte sist så skjønner ikke hvorfor hu stressa så fælt nå.. Jeg bærer MYE av barnet inni meg så magen er ganske liten og nett.. dette vet hun jo fra sist svangerskap :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma&marken Jeg skjønner ikke at det er lite jeg?

Hvis du hadde 30 cm i uke 32 og jeg 30 cm i uke 33?

Ja ja

Du får ha lykke til, men ikke stress selv om jm gjør det

Er du blitt høygravid du da:) jeg har vel 6 dager igjen jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...