Pirkeanonym Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 noen som vet hvor jeg får kjøpt dette? spisskummen tahini kikerter
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Spisskummen tror jeg de har de fleste steder (jeg har det av merket Santa Maria - vanlig krydderhylle mao), og kikerter har jeg også sett på Coop Mega. Tahini aner jeg ikke...
Gjest mphs Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 spisskummen - ica maxi, ultra, meny og en del andre butikker tahini - helsekosten kikerter - innvandrerbutikker, helsekosten, obs, ica,ica maxi, ultra
Pirkeanonym Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 takk:-) Nå blir bare utfordringen å finne ut hvordan det forksjellige ser ut. Jeg har ikke peiling:-P
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 He-he, bare spør vel...lat som du vet hva det er og si du har dårlig tid, slik at du trenger hjelp til å finne det fram :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Hihi, eller gjøre som jeg ender opp med; oppskriften i hånda, peke på hva jeg trenger og spørre hvor jeg finner det mens jeg ser helt lost ut ) ...hvordan kunne vel jeg vite at det mormor kalte "primulaost" egentlig bare var naturell smøreost??
Pirkeanonym Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 Hehe, kjenner meg godt igjen.. Verste er når de i kassen sier: "hva er dette?"- og jeg ikke kan svare.. hehe
Gjest -<<- Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Spisskummen og kikerter har de fleste litt velassorterte butikker. Spisskummen finner du i krydderhylla, kikertene enten blant hermetikken eller sammen med ubløta linser og gryn og slikt (tørrvarevarianten må bløtlegges før bruk). Tahine har de fleste innvandrersjapper, særlig de som drives av folk fra Midtøsten - grå gugge på glass, står i kjøleskap der jeg bruker å handle det. Du kan forresten godt bruke hermetiske kikerter til hummus, det går raskere da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå