Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Bare lurer syns selv at man klarer det man selv vil og enda mere til selv om man er blitt mamma. For meg ble det en pil i rompa,hadde nok blitt en lav utdannelse på meg og mye vas og tull i 20 årene visst ikke jeg hadde hatt barn.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 For meg er utdannelse en høy motivasjonsfaktor. For jeg vil ha best mulig utdannelse og lønn for å ivareta mine barn. Jeg fikk selv barn som 20-åring.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Skadelig? Hvem skulle det vert skadelig for da? Jeg har to små barn og skal studere snart, men føler ikke at det kommer til å bli skadelig... Hvem er det som sier dette da?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Hvordan i all verden kan det være skadelig???
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Kjenner mange med barn som har studert jeg :-D Det går bra bare man prioriterer tiden. Hvorfor i alle dager skulle det være skadelig?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Tvert i mot, vil nå jeg si!! :-) Bortsett fra at det økonomiske kunne vært bedre når en er student med familie, så er det topp å studere med barn! Jeg opplevde å ha en mye større frihet enn jeg har nå når jeg arbeider, korte dager for meg, ble til korte dager i barnehagen. Jeg valgte jo selv når jeg ville lese/skrive oppgaver, og dermed kunne jeg prioritere dagene og ukene som jeg ville. MEN det er lettere jo mer fornøyd du er med utdanningsvalget.. Hadde ikke studert medisin akkuratt (det hadde vært for mye jobb for meg, men sikkert helt ok for andre! -så ikke misforstå den, da!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå