Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg tenker at når vi skal gifte oss ( ingen planer enda) så har jeg så lyst til og ikke si det til noen før innbydelsen kommer i postkassen dems:) Og da er selfølgelig alt av forbredelser gjort.. Gjenstår bare det som må gjøres i siste liten som og dekker bord og div.. Noen som har gjort dette?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Nei, har ikke gjort det, men ville gjort det slik nå -klok av skade!! Var så masse innblandinger om meninger at jeg ble gal, endte med at vi avlyste hele bryllupet, og reiste utenlands på egenhånd...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Nope, ikke gjort det enda, men tenker som deg.. :-) Synes det blir for mye mas og stress ellers, maaange synes vi burde ha gifta oss for leeeenge siden (venter nr 3) Men jeg ville involvert noen, da, forlovere og noen til som je kunne trenger hjelp av til forberedelser.. .-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Tenker på at jeg vil nok spørre hun som jeg vil ha som forlover før dem andre før innbydelsen i posten;) Ikke så veldig mye før da:) ( he,he jeg vil jo ha et utdrikkningslag) Men jeg har veldig lyst til og prøve og fikse det meste selv:) Tror nok ikke mine foreldre eller svigerforeldre kommer til og bry seg så veldig hadde di fått vært med på forbredelsene, men noen ønsker/forslag hadde di sikkert kommet med.. Og tenk så gøy det må være og stå der på den store dagen og vite at dette har vi gjort helt selv:) " Drømme, drømme" HI
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Ha,ha utdrikkningslaget må jeg nok glemme for da må jo forloveren fortelle det og da går jo hele planen i vasken:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå