LiLu:) Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg og min kjæreste gjennom 4 år har blitt enige om å starte prøvingen i Mai 2009. Nå prøver jeg å overbevise han om at vi likesågreit kan begynne nå Jeg har fått han litt på gli, men han er fortsatt ikke helt overbevist... Han sier han ikke føler seg helt klar, men hvordan kan han vite at han er klar i Mai da? Synes dere jeg presser for mye nå eller?
Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Heihei. Vi er i helt samme situasjon. Vi har bestemt oss å prøve fra midten av mai 2009. Jeg vil VEEEELDIG gjerne begynne litt før, så vi snakker np om å begynne prøvingen i desember. Tror han syns det blir for tidlig, me skjønner ikke hva som er så forskjell på 5 måneder?? Menmen. Vi har blitt enige om at han skal tenke grundig på det til siste helgen i september, også skal vi snakke om det. Da skal vi bestemme når prøvinga skal starte. Jeg syns det hadde vært veldig fint å få en liten en i september(noe som blir termin hvis vi starter i desember) :-) Hvor gammel er kjæresten din? Tenkte at hvis han er like gammel som deg, så er det kanskje ikke så rart han ikke kjenner seg klar?! Vi jenter er jo ofte litt foran guttene når det gjelder familie og slike ting...hehe Kjæresten min er selv ett år yngre enn meg, så forstår han jo godt!
LiLu:) Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Han er 2 år eldre enn meg, så han er like gammel som kjæresten din:) Jeg tenkte egentlig at det kom til å bli mye lenger til han var klar, så det med prøving i Mai er egentlig et kjempesteg i seg selv:) Vi føler oss ganske voksne, har bodd sammen i et år nå, og vet at det fungerer veldig bra. Er kanskje det man kaller "modne for alderen". For med hadde det passet å få en liten en nå til sommern, med tanke på skole, om jeg skal gå mer av det. Da har jeg jo mammaperm i et år og kan begynne med en gang etter det. Men hvis vi prøver i Mai og får en i Januar så "mister" jeg jo på en måte et år, hvis du skjønner. Derfor vil jeg gjerne starte litt før, + at jeg gleder meg så mye at jeg nesten ikke kan vente da:) Håper våre kjære er positive til å starte litt før tida, hvis ikke er vi jo veldig heldige som i det hele tatt som har fått dem nesten klare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå