Gå til innhold

Flere som venter nummer fire her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

33 dager til termin, og begynner å bli veldig spent! Både på fødsel og hvordan tiden etterpå blir.

Er nok siste gang jeg går gravid, så nyter virkelig de siste ukene. Er heldigvis i kjempeform.

Hvordan er formen til dere andre som venter nummer fire? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter også nr 4, og som deg er det siste gang jeg går gravid:-) Formen er fin, men er LEI nå, 6 dager til termin...

Håper noe skjer snart!! Er klar for å begynne å fungere igjen, med 3 andre barn i huset:-)

Skrevet

Venter nr 4 om 19 dager, 7 år siden forige gang.

Jeg har vært veldig dårlig hele dette svangerskapet bortsett fra den siste uka... Håper mamma har rett og at jeg nærmer meg fødsel:-)

Ville i utgangspungtet ha en til, men vi får se, ekstremt tungt å være så satt ut av en graviditet (har ny mann så jeg skylder på vår genmix).

Siden det er lenge siden forige gang, var alt babyutstyr gitt bort, men nå har vi fått alt på plass:-)

Vi gleder oss veldig til å møte lille Selma

Skrevet

..venter også nr 4, har 8 uker igjen til termin så fortsatt litt ventetid for meg. Ser i første omgang frem mot å gå ut i permisjon, sliten om kveldene nå etter jobb og ettermiddager med 3 aktive barn,, Men formen har vært bra hele veien så har egentlig ingen grunn til å klage:)

Skrevet

Jepp, nummer fire (og absolutt sistemann, hehe) i vente her og. Synes virkelig ikke det har vært mye stas å gå gravid denne gangen, har masse bekkenproblemer, og har hatt truende morkakeløsning og ligget på riksen i flere dager pga blødninger og tidlige rier etc, og det frister overhodet ikke til gjentagelse dette her. :) Knapt to mnd igjen men fyyyyttttikatta så sakte tiden har begynt å gå nå.Er liksom fra nå av at jeg virkelig har begynt å vente, tiden til nå gikk jo fort. Går jo bare og ruger og ruger.. :) Har en på 12, en på 9 og en på 2 fra før. Blir koselig med en baby igjen, skal nyte tiden ordentlig for nå vet jeg at det er siste gang vi får baby. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...