Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Noen som vet når magen "synker"? Jeg er i uke 34 og føler at jeg ikke får puste til tider.. hehe... Noen som har det på samme måten? Gleder meg til den kommer litt lavere.
<3 girls <3 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 min sank ikkje før dagene før eg skulle føde,de samme var med venninda mi..vi såg att magen ha sunke menst hun var på besøk..samme natten startet fødselen hinna..
*Lille Persille" Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg har to og en halv uke til termin og magen min har sunket veldig ned den siste halvannen uken. Slitsomt når den er veldig høy for da føler man at man får hele magen opp i halsen men egentlig like slitsomt når den synker ned for da presser det veldig nede når man sitter og det skjennes enda tyngre når man går. Gleder meg til å få bort magen!
sonnenschein Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Ved forrige svangerskap sank ikke magen min i det hele tatt.... :-P Har nå 3 uker til termin og håper den synker litt denne gangen...
MammaMia=) Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Min sank allerede rundt uke 29-30. samtidig festa hode seg, så fikk beskjed om at fødselen kunne skje når som helst. Er uke 36 nå å ennå ikke født. Er greit at babyen blir der i hvertfall frem til 2 uker før termin..
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Forrige svangerskap sank magen 4-5 uker i forveien. Nå er jeg i uke 28 og føler ofte at jeg har magen oppunder haken,vanskelig å finne god stilling i sofaen,må strekke ryggen av og til for å puste skikkelig liksom
**Marge Simpson** Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Jeg var plaget med at jeg følte meg utrolig mett og full i magen fra tidlig på kvelden og utover, men rundt uke 31 ble det mye bedre, og jeg klarte å spise nesten normalt igjen. Da jeg var på kontroll i uke 33 fortalte legen at hodet nå var nede i bekkenet, så det var nok derfor det ble mer plass. Når jeg våkner om morgenen er den flatere øverst igjen, og tyngdepunktet er helt klart fra midten av magen og nedover. Det var deilig å få mer plass igjen, men nå sliter jeg litt med at hun presser på blæra og diverse nerver der nede, så er det ikke det ene så er det det andre!
sjokoko Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Jeg er såvidt over i uke 35 her, og kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver, siest!! Var nødt til å sitte mye i helga, og jeg sleit skikkelig! Vondt under ribbeina, og følelsen av å ha magan oppunder haka! Leste idag at hodet kan feste seg tidlig hos førstegangsfødende, hvilket jeg er, så jeg krysser fingrer og tær for at han gjør det SNART! Men da blir det vel blærepress og tissetreng hele tida istedet. Hehe, er da stadig noe å plages med. Begynner å bli bittelitt lei av å være gravid nå....
Lilja121 Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Jeg er fullgåtte 32 uker og lurer på når magen min skal begynne å bevege seg oppover!! Har hatt lav mage hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå