Den lille prinsesse Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg har en "halv" jeg har ute på finn.no Nytt 08-understell!
digger Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg vurderer å selge min. Sand base og sort fleece, veldig stilig, passer like godt gutt som jente. Ny mai 07, så ved evt.salg medfølger kvittering (2 års garanti). Bagdel kun brukt 1 mnd. Har også orginal fleecepose i grå-sort som selvsagt følger med. Passer perfekt i sportsvogndelen.
Attekattenoa Skrevet 25. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2008 digger: kan du sende meg en pm? Får ikke sendt til deg...
digger Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Har ikke opprettet profil enda.....kan jeg sende deg pm uten profil??
Attekattenoa Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 Hm, nei det kan du kanskje ikke. Har du en mail jeg kan nå deg på...hvis du vil skrive den her da?
digger Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Hm, har ikke så lyst å skrive mail her nei. Får se om jeg rekker å opprette profil litt senere. Men svarer gjerne i denne tråden hvis det er noe spesielt du lurer på.
Attekattenoa Skrevet 25. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2008 Hvor mye har du tenkt til å selge vognen for?
digger Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Tenkte å legge meg på rundt 5000-5500. Kostet 8500 ny, pluss 1000 for posen.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 bugaboo koster ny 7650. på babytrader får du den for 6300 inkl frakt og moms
Attekattenoa Skrevet 25. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. august 2008 Jeg kunne tenkt meg noen bilder av vogna, så hvis du oppretter profil senere hadde det vært supert om du kunne sendt meg en PM slik at du fikk mailadressen min Er fleecetrekket nuppete?
Attekattenoa Skrevet 25. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. august 2008 Har vurdert å bestille fra Babytrader vi også Har du gjort det, Antilopesvin?
digger Skrevet 25. august 2008 #15 Skrevet 25. august 2008 Synes ikke at fleece-trekket nupper i det hele tatt. Og har enda ikke hatt behov for å vasket det, men veldig greit å ha muligheten da. Skal prøve å få tatt bilder osv. senere. Lenge til termin?
Attekattenoa Skrevet 25. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. august 2008 Høres veldig bra ut! Terminen er ikke før i slutten av januar.
Attekattenoa Skrevet 25. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 25. august 2008 Forresten, hvor i landet bor du?
digger Skrevet 25. august 2008 #18 Skrevet 25. august 2008 Så nå at du hadde et innlegg på barnevogn-debatten også. Er jo en stund til januar. Jeg har tilfeldigvis en Brio Happy også hvis valget skulle falle på det merket, men kun sportsvogna. Lett å få kjøpt bag til da. Kjøpte den ny i okt.-nov. 07 i fargen grå. Vurdere å selge den for ca. 2500, nesten ikke brukt med teleskopunderstell.
Attekattenoa Skrevet 25. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 25. august 2008 Høres ut som vi har samme vognsmak, hehe Jeg skal høre med samboeren min hva han mener (hvis han egentlig har noe han skulle ha sagt ang vognvalget!). Kan jo eventuelt ta en tur til Oslo og kikke på vognene. Vi bor et par timer unna.
Attekattenoa Skrevet 26. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 26. august 2008 Har du fått ordnet med bilder, digger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå