Gå til innhold

Noen som skal selge Bugaboo Cameleon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall er jeg muligens interessert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en "halv" jeg har ute på finn.no

 

Nytt 08-understell!

Skrevet

Har du finn-koden?

Skrevet

Jeg vurderer å selge min.

Sand base og sort fleece, veldig stilig, passer like godt gutt som jente.

Ny mai 07, så ved evt.salg medfølger kvittering (2 års garanti).

Bagdel kun brukt 1 mnd.

Har også orginal fleecepose i grå-sort som selvsagt følger med. Passer perfekt i sportsvogndelen.

Skrevet

digger: kan du sende meg en pm? Får ikke sendt til deg...

Skrevet

Har ikke opprettet profil enda.....kan jeg sende deg pm uten profil??

Skrevet

Hm, nei det kan du kanskje ikke. Har du en mail jeg kan nå deg på...hvis du vil skrive den her da?

Skrevet

Da har jeg svart på mail = )

Skrevet

Hm, har ikke så lyst å skrive mail her nei.

Får se om jeg rekker å opprette profil litt senere. Men svarer gjerne i denne tråden hvis det er noe spesielt du lurer på.

Skrevet

Hvor mye har du tenkt til å selge vognen for?

Skrevet

Tenkte å legge meg på rundt 5000-5500. Kostet 8500 ny, pluss 1000 for posen.

Skrevet

bugaboo koster ny 7650. på babytrader får du den for 6300 inkl frakt og moms

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg noen bilder av vogna, så hvis du oppretter profil senere hadde det vært supert om du kunne sendt meg en PM slik at du fikk mailadressen min :) Er fleecetrekket nuppete?

Skrevet

Har vurdert å bestille fra Babytrader vi også :) Har du gjort det, Antilopesvin?

Skrevet

Synes ikke at fleece-trekket nupper i det hele tatt. Og har enda ikke hatt behov for å vasket det, men veldig greit å ha muligheten da.

Skal prøve å få tatt bilder osv. senere. Lenge til termin?

Skrevet

Høres veldig bra ut! :) Terminen er ikke før i slutten av januar.

Skrevet

Forresten, hvor i landet bor du?

Skrevet

Så nå at du hadde et innlegg på barnevogn-debatten også. Er jo en stund til januar.

Jeg har tilfeldigvis en Brio Happy også hvis valget skulle falle på det merket, men kun sportsvogna. Lett å få kjøpt bag til da. Kjøpte den ny i okt.-nov. 07 i fargen grå. Vurdere å selge den for ca. 2500, nesten ikke brukt med teleskopunderstell.

Skrevet

Høres ut som vi har samme vognsmak, hehe :) Jeg skal høre med samboeren min hva han mener (hvis han egentlig har noe han skulle ha sagt ang vognvalget!). Kan jo eventuelt ta en tur til Oslo og kikke på vognene. Vi bor et par timer unna.

Skrevet

Har du fått ordnet med bilder, digger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...