Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg har en tante (barnløs) som er veldig glad i datteren vår (reservebestemor) men bor langt borte, så til snuppas 2. jul fikk hun fotobok fra oss i julegave. Noe hun satte stor pris på. Kunne godt tenkt meg å gjenta suksessen, men jo eldre hun blir jo mindre bilder har vi å velge mellom - er det helt teit å gi et annet format på fotoboken i år enn den hun har fra før? Selv den slet jeg litt med å fylle opp selv om vi hadde endel å velge mellom (for å unngå å bruke 3 nesten helt like bilder, liksom)... Hva syns dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå