Gå til innhold

Ang fotobøker og format


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tante (barnløs) som er veldig glad i datteren vår (reservebestemor) men bor langt borte, så til snuppas 2. jul fikk hun fotobok fra oss i julegave. Noe hun satte stor pris på. Kunne godt tenkt meg å gjenta suksessen, men jo eldre hun blir jo mindre bilder har vi å velge mellom - er det helt teit å gi et annet format på fotoboken i år enn den hun har fra før? Selv den slet jeg litt med å fylle opp selv om vi hadde endel å velge mellom (for å unngå å bruke 3 nesten helt like bilder, liksom)... Hva syns dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...