mamma til tre prinsesserღ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg hadde ikke noe ønskebrev forrige gang jeg hadde KS. Men da visste jeg ikke helt hva som kom til å skje heller. Denne gangen vet jeg hva jeg går til og hva jeg ønsker annerledes. Har jo derfor ikke skrevet noe ønskebrev før. Hva skriver dere i det? Noen som har noen tips? Kan jeg f.eks skrive at jeg ønsker en lege som kan sette spinal og ikke en som roter rundt i ryggen min en gang til?
Maf og lillemann Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 du kan vel skrive det på en litt penere måte, at du vil ha en lege som er erfaren med å sette spinal, fordi du vil ha det fortest mulig overstått (det vil vel de fleste, men du skjønner..) =) uansett hva du skriver så vil jeg tro det er viktig å ikke frestå som sur og sta...
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 hadde selvfølgelig ikke tenkt til å skrive det på den måten. hehe. :-) Det ble bare sånn her - var så ubehagelig... Men hva skrives egentlig i sånne brev?
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg tror ikke det er noe hjelp i å skrive ønskebrev. Jeg tror det er best å ta det opp med jordmor på sykehuset, så sørger hun for at du får den beste behandlingen. Det hjelper ikke hva man planlegger, for det er ingen på føden som veit hvem av anestesisykepleierne som blir sendt for å sette bedøvelse på akkurat deg... Jeg har tatt KS på Drammen, og ble veldig bra behandlet av alle :-) Lykke til!
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2008 Da tror jeg kanskje jeg skriver et ark for meg selv med punkter jeg skal huske på å ta opp. Slik at jeg ikke glemmer noe av det, mens jeg har samtale med dem dagen før! :-) Er å lett å glemme noe som egentlig var litt viktig for en selv. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå