tullla Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 I dag tidlig når jenta mi på 3 år hadde tisset, var det blod på papiret når jeg tørket henne. Jeg vasket henne nedentil når jeg tok av bleien i dag tidlig (bruker bleie om natta) og jeg kunne ikke se at hun var rød eller sår da. Hun klaget litt på at det gjorde litt vondt når hun tisset. Jeg gjorde ikke noe nummer ut av det der og da, for jeg var redd hun skulle bli redd for å tisse senere.. Men nå sitter jeg på jobb og bekymrer meg... hva kan dette være? Bør jeg gå til legen med henne?
lille_Harepus Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg hadde faktisk det selv når jeg var ganske liten 3-4 år, Det viste seg å være Urinveis infeksjon. det er lett å behandle å lett å finne ut av. ta jenten din med til legen. UVI er uansett noe dritt å ha. det kan gjøre veldig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå