Gå til innhold

Pencilline + sopp??

lillemeg har fått prinsen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på pencillin nå i 5 dager og har fått sopp nedentil... Kommer dette a pencillinen eller noe annet?

KAn jeg bruke Canesten?

Takk for svar på forhånd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får sopp visst jeg bruker pencilin!!!! iallefall visst jeg bruker pencillin mot uvi..

ta pencillinkuren ferdig, så tar du canestenen! ikke bland de, for da blir du ikke kvitt soppen!

Skrevet

Takk. Men enda et dumt spørsmål smitter jeg typen med sopp hvis jeg har samleie med han?

Skrevet

ikke ha sex når du har sopp... han kan bli smittet, og han knan smitte deg tilbake.. blir som en ond sirkel.. men visst du og typen din har hatt sex når du har hatt sopp, så bør han smøre seg med den canestensalven.. ikke ha sex før det er gått 4 dager der dere begge er symptomfrie!

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex med han etter jeg fikk det, og ikke har jeg planer om det heller når jeg har sopp nå :) hehe.. takk for svar.. :D

Skrevet

du kan bruke canesten, men ikke bruk den pinnen man fører den inn med. det fikk jeg ihvertfall beskjed om. mener det står i pakningsvedlegget også :)

Skrevet

når du bruker pencillin, så dreper du bakterier. MASSE bakterier, også endel av de gode som du trenger for å ha riktig balanse. så når balansen kommer i uorden, så blomstrer soppen. Er veldig vanlig å måtte ta en sopp behandling etter en pencillinkur.. og ja, det smitter ved sex.. men er så enkelt og behandle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...