La Perla Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Er det kanskje til og med kjempelurt? Jeg lager ofte smoothies til barna og meg selv. Bruker da melk, frosne/friske bær, yoghurt og banan. Jeg kunne tenke meg å bruke litt annen frukt også, som mango, melon, papaya osv. Det e rveldig kjedelig/grisete å skjære det opp, så jeg tenkte jeg skulle skjære opp en hel haug frukt og legge i poser eller i bokser i fryseren, sortert etter type. Så kan jeg bare ta litt hver gang rett fra fryseren. Eller blir frukten ekkel da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Går nok helt fint det; vi kjøpte poser i butikken med ferdig frosset frukt og den var det både melon og mango oppi ) Kjempelur vil jeg kalle deg, faktisk ;o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Ja, jeg gjør det samma... Kjempelurt...
*TINCO* Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 går fint hos meg, men det bør vel ikke ligge i evigheter i frysen... et godt tips: vi kjøper bananer og spiser de ikke opp før de blir brune... så fikk vi et tips om å fryse de ned når du ser de er begynt å bli brun. kjempelurt til smoothie
Lotta med novembergutt Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Det har jeg også gjort Kjøpte en hel haug med frukt nå i sommer da utvalget var på sitt beste (det er det vel forsåvidt fortsatt, bortsett fra jordbærene), brukte en hel ettermidag (føltes hvertfall sånn) til å kutte de opp i tærninger, og frøs ned i poser. Kjempelurt Ikke like tiltak å lage seg en smoothie når alt er klart
La Perla Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2008 ja, det var lurt. Og takk for svar alle sammen, da skal jeg gjøre det og utvide smoothie-repertoaret mitt dramatisk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå