Gå til innhold

flytte til østlandet... men hvor? billig og greit beliggende..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte vi skulle flytte på oss om et års tid. og leter i den annledning etter et fint område å bo! gjerne ei lita bygd eller lignede. det som er viktig er at gubben skal jobbe i oslo, så må jo finne noe som er under en time unna.

kriteriene er vel at prisen er greit lav... jeg vil ikke betale altfor mye for et hus der.

at det er litt landig

koselig nærmiljø

barnevennlig

:-)

reklamere for stedet ditt kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor ikke der selv, men ser at dere nevner ei lita bygd...tenker derfor på Tomter i Indre Østfold.

Relativt lave huspriser og togforbindelse til Oslo, turen tar ca tre kvarter:)

Skrevet

http://www.rakkestad.kommune.no/Modules/Default.aspx

Flyttet hit selv for ca 1 år siden nå og trives kjempe godt her. Litt landelig og det finnes pendeltog til Oslo. Full barnehage dekkning og ett koselig nærområde.

husprisene er ikke så falig her. Fikk ett hus på 200kvm til under 2 mill, når hus prisene lå på topp for ett år siden.

Skrevet

hvor langt er det til oslo?

Skrevet

hvor lang tid tar det med tog til oslo? (hvis det går tog derifra)

Skrevet

Tror det tar ca 45 min eller noe rundt der. Mannen skal begynne å jobbe på akerbrygge nå og han skal pendle med tog.

Skrevet

På romerike er det mange fine steder å bo. Kort vei til Gardermoen og Oslo. Du sier det skal være lave priser, hva legger du i lave priser??

Sørum kommune er fin, spesielt Frogner. Har veldig lyst til å flytte dit selv!! Tog to ganger i timen til Oslo, ca 20minutter..

Skrevet

www.sor-odal.kommune.no

www.nes-ak.kommune.no

Skrevet

Hobøl :-D Vi har hus, gård og grunn der(, men akkurat nå bor vi i tyskland). Det ligger 40min-1time fra oslo, ca 10min fra e6 og togstasjon. 15 min fra moss og son (sjø og strender). Ikke langt fra Vestby, Og hvis dere liker å harryhandle i sverige så er ikke det langt unna egentlig. Ellers er hobøl landlig, skog og bygd :-) Etter som jeg vet er nærmiljøet koselig og det er flere barnefamilier, og en egen liten barnehage.

(vi har hus til leie, men dere vil kanskje kjøpe og så er det jo om et år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...