Gå til innhold

Irritert på samboer!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her, er ferdig på jobb (jobber 50%) og har en samboer som skal på jobb klokka 2 til halv 10.. Bor i ett gammelt hus som vi skulle begynne å pusse opp i sommerferien, som var over for en mnd siden... Skal pusse opp bad og yttergang/gang, i tillegg til barnerommet, vårt soverom og ett par rom til... Har med hjelp av min mamma pusset opp tre soverom nå og har begynt med det fjerde, gjorde en god del av dette i ferien.. Mens samboer han har såvidt begynt på badet.. Og nå ligger han enda i senga og sover og bryr seg ikke om at vi har dårlig tid... Vanligvis går han også på elgjakt som begynner om en mnd, så jeg synes han skulle begynt for lenge siden.. Virker som han har lyst og han er utdannet tømrer så det er ikke det at han ikke vet hva han skal gjøre... Er drittlei av å mase på han daglig i ett par mnder nå, men virker som han har sååå god tid... Er i tillegg veldig trist og lei meg fordi jeg trodde han ar hypp på å skape ett flott hjem for oss og vår førstefødte.. Men neida, her sitter jeg, har prøvd å vekke han, men nå driter jeg i det, håper han forsover seg til jobb også!!!!!!!!!!! Har ihvertfall fått bestilt baderomsinnredninga idag, uten noe hjelp, får ting slik jeg vil ha det, men skulle så gjerne vært to om det, liker at vi er enige om slike ting, men men.. Det verste er at han virkelig skulle begynne for fullt idag;-( Blir på gråten nå;-(;-( Tror ikke på noe av det han sier når det gjelder dette lenger, og nevner jeg at han ikke har gjort spesielt mye så blir han sur på meg;-( Andre som føler seg alene om slike viktige ting???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du termin da ? Babyrommet her er snart ferdig, Nå gjenstår bare tapet og gulv, og det går jo forsåvidt fort. Men allikevel føler jeg at samboeren min ikke har veldig hastverk. I motsettning tilmeg selv. ;) Har termin 5 oktober, og jeg vil jo bli ferdig med rommet før nurket kommer til verden. Har kjøpt inn alle nye møbler og utstyr til babyen, og det er så frustrerende å ikke ha fått satt det opp enda. Det er fem uker til termin, og alle vet jo at man kan føde før tiden!! Men sambo her tar livet med knusende ro, og mener jeg ikke må stresse sånn. Det blir ferdig, og bablabla. hihi;) Men kan det være så vanskelig å bare få lagt denne tapeten og dette gulvet da!!!?? arrghh! Må jo le litt av meg selv også. Jeg vet jeg kanskje stresser litt, og menn er som regel litt mer laid back! Vi har kanskje noe å lære av dem. ! Det er jo tross alt ikke verdens undergang dette her. Men i ditt tilfelle var det jo litt mer å fikse da!

Skrevet

Har termin 12.november, og ting faller vell på plass tidsnok, men akkurat nå er jeg bare så ufattelig sinna og frustrert;-( Har stressa veldig, liker å ha ting på plass i god tid i forveien, mens han er helt motsatt, ingenting kan gjøres før det MÅ!!!

Skrevet

føle sånn med deg.har sjøl en samboer så har 20 prosjekter pågang.men det som irriterer meg mest er badet.de er så og si ferdig,men de som gjenstår er å få inn baderommsmøbler,toalett og boblekaret.(dette er bad nr.2)

sia januar 07 har det stått sånn og han har ikkje løftet en finger.badekaret står i gangen osv...arg.....!!ungene har sååå lyst å bade, å då sier eg til dem att spør faren dokka når dokke kan de,å då sier han..spør moren din når dere kan..hallo..akkurat som eg kan og installere et boblebad..

det var eg som snikret på taket...!!

Skrevet

Uff; Jeg skjønner frustrasjonen din. Det viktigste er at du snakker med samboeren din om hvordan du føler det, for man burde absolutt være to om avgjørelsr som gjelder oppussing! Det er jo et hjem man skal bygge opp sammen!

Heldigvis har jeg det helt motsatt. Samboer har pusset opp rekkehuset vi skal flytte inn, holdt på i 3 uker! Vi har noen som tar badet vårt da men det er ikke ferdig og jeg har termin om 12 dager,og vi flytter på onsdag. Jeg er imponert over meg selv som forholder meg så rolig! Jeg har ikke akkurat noe barnerom i orden, har ikke henta seng,stellebord eller vogna, men jeg har babytøy i en eske da! :)

Jeg tenker at ting ordner seg uansett... Blir det fullt kaos ja så får jeg gjøre det beste ut av det!!

Håper det ordner seg for deg etterhvert :)

Skrevet

Åh- det er så typisk. Jeg er også litt irritert om dagen, men prøver å bite det i meg så godt jeg kan. Min mann er nemlig på jakt etter jobb- (etter endt studie) og jeg mener han bør bare ta en midlertidig jobb til han får en han virkelig vil ha. Men nei- han sitter hjemme og mener at han nok får en skikkelig jobb snart. Jeg blir super-stresset av å ha ham hjemme, i tillegg begynner økonomien å bli relativt stram. Men han som er økonomiansvarlig i familien mener at vi klarer oss noen uker til uten at han jobber. Problemet er at jeg ikke vil "klare meg", jeg vil kunne ha det bra og ikke bekymre meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...