Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og akkurat som alle har tippet og magefølelsen har sagt venter vi en liten prins :) Var helt sprøtt dette her!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så gøy!

Gratulerer så mye med den lille prinsen i magen :0)

Skrevet

Gratulerer så mye! Prinser er herlige.

Håper på se selv når jeg har ul på torsdag! Har ikke vi forresten ganske lik termin? Jeg har 23. jan...

Skrevet

HEi=)

Du får oxo en liten gutt=) Gratulerer=)

Ser du alt gikk bra=)

Klem

Skrevet

Tusen takk :):) Jaaa, det går jo gjerne bra. Men er vel som deg, litt overengstelig i og med at jeg har mistet tidligere. Går bare rundt og smiler nå.

Klem

Skrevet

Så bra at allt står bra til med den lille:) Kjempegøy med gutt da, og håper nå at du kan senke skuldrene og glede deg over resten av svangerskapet:)

Vi skal på ny ul torsdag, babyen var ikke samarbeidsvillig i forrige uke så vi skal tilbake for sjekk av hjertet.

Håper vi får vite kjønnet også, navlestrengen var i veien sist:(.

Kjæresten tror jente, mens jeg tror gutt (vi ha gutt fra før)

Hilsen ei på "oss over 30" på BG

Skrevet

Åhh så spennende, D&G. Den lå litt vanskelig til i starten her også, men i løpet av tiden så snudde han seg. Var veldig ville til å vise seg frem iallefall, ingen tvil var det hehe.

Et tips til deg dersom du vil ha en baby som viser seg frem er å drikke noe søtt og kaldt før du går inn til timen. Men det kan bli litt værre å få den til å ligge rolig for måling, selvom det gikk fint for oss iallefall.

Lykke til. Da antar jeg at du forteller hvordan det har gått inne på tråden vår på "Bli gravid" :)

Skrevet

Takk for tipset! Gjorde jo d når vi skulle på ul med Turbo, men glemte jo d helt denne gangen:( Da var d jo som du sa, IKKE noe problem å få tatt en nærmere titt da!

Så da skal jeg jaggu hive innpå litt flytende sukker før neste time:)

Sladder kommer inn på tråden vår vettu:)

Formen bra ellers? Ble termindagen flyttet på?

Her ble den flyttet fra 17. til 15.jan. Formen er fin, fortere sliten enn ellers så jeg finner senga tidlig om kvelden zzzzzzzz:)

Skrevet

Så gøy,gratulerer så mye:)

Vi venter også en liten prins,2.februar.

Kjempe gøy med gutt!

For vår del føltes alt veldig mye mer virkelig etter at vi fikk vite kjønnet.

Hva med dere?

Skrevet

Formen er fin, men blir også fortere sliten enn tidligere. Er dessverre ikke like flink til å komme meg tidlig i seng selvom jeg burde hehe.

Termin ble flyttet fra 21. til 22. januar (utfra tidlig ul), selvom jeg mener at jeg er en uke kortere på vei. Men det er jo bra det går den veien :)

Igjen lykke til på torsdag. Blir en spennende dag for deg!

Skrevet

Ja, sant det. Helt klart mer virkelig. Ikke minst for samboer'n min, tror jeg. Han er verdens stolteste. Rart det der, må være guttas drøm å få en sønn hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...