Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg er litt i tvil selv om jeg egentlig vil.... Trenger litt råd og synsing her... Vi har vært sammen i 6år, ting har gått opp og ned, og vi vært igjennom EN kjempe tøff periode! Men det siste året har ting begynt å bli bedre, og det blir bedre for hver dag som går. Jeg vet jeg vil bli gammel med ham, og jeg tror vi vil få forholdet dit vi vil ha det om ikke så altfor lenge. Vi har 2 barn og venter nr 3 (arbeidsuhell). Det er mye som har ført til turbulente perioder i vårt forhold, og en av tingene er økonomien. Nå ønsker han at vi skal gifte oss før 3.mann kommer. Og en av grunnene utenom at han elsker meg, vi skal bli gamle sammen og forholdet får vi til å funke er at det vil bli økonomisk lønnsomt for oss. Men burde vi ikke vente til alt er som vi vil ha det i forholdet. Eller... Vi er jo begge overbevist om at vi får dette til liksom... Så hvorfor vente??
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Du virker ambivanlent. Det er jo helt naturlig Jeg tror ikke du trenger bekreftelse eller avkreftelse, jeg trr du trenger å lese det du skriver selv. Og ta en ekstra god kikk på din siste setning. Ingen forhold er uten arbeid. Dere har allerede lagt bak dere 6 år med arbeid og snart laget 3 flotte barn. Kast dere i det. Hvorfor skulle dere ikke gifte dere? Dere av alle har lagt ned nok arbeid i forholdet til å slå spikeren i døren og gjøre det offisiellt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå