Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg er litt i tvil selv om jeg egentlig vil.... Trenger litt råd og synsing her... Vi har vært sammen i 6år, ting har gått opp og ned, og vi vært igjennom EN kjempe tøff periode! Men det siste året har ting begynt å bli bedre, og det blir bedre for hver dag som går. Jeg vet jeg vil bli gammel med ham, og jeg tror vi vil få forholdet dit vi vil ha det om ikke så altfor lenge. Vi har 2 barn og venter nr 3 (arbeidsuhell). Det er mye som har ført til turbulente perioder i vårt forhold, og en av tingene er økonomien. Nå ønsker han at vi skal gifte oss før 3.mann kommer. Og en av grunnene utenom at han elsker meg, vi skal bli gamle sammen og forholdet får vi til å funke er at det vil bli økonomisk lønnsomt for oss. Men burde vi ikke vente til alt er som vi vil ha det i forholdet. Eller... Vi er jo begge overbevist om at vi får dette til liksom... Så hvorfor vente??
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Det er det faktisk bare dere to som vet. Tror ingen andre i verden bør blande seg borti og bli med å ta den avgjørelsen for dere. Tror ikke alle som gifter seg gjør det i forelskelsen rus, men mer for å gi hverandre den ulitmate kjærlighetserklæringen og et ønske og håp om å dele resten av livet sammen. Tror at den økonomiske biten er noe dere må løse sammen uansett om dere er gift eller ikke. De problemene forsvinner ikke av seg selv etter et bryllup. Jeg håper dette er noe dere kan finne ut sammen, og velger dere å gifte dere så prøv å gjør det så billig som mulig da. Ingen av oss som gifter oss er sikret noe som helst i fremtiden selv om vi tar steget og gifte oss. Det er en sjanse å ta som alt annet her i verden, og magefølelsen forteller deg som regel hva som er rett. Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå