Gå til innhold

kvalm!! kan noen hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke vært kvalm siden uke 12.. men nå, de sisste dagene har jeg vært elendig!! ikke hele tiden.. men det kommer å går. jeg spyr og er skikkelig dårlig!

er det vanlig at "morgenkvalmen" kommer igjen nå? i uke 19??

noen som har tips på hvordan jeg kan bekjempe kvalmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff..stakkars.Det er så pyton å være kvalm!!Det eneste som har lindret hos meg er iskald cola light med isbiter.Har sugerør så jeg slipper å kjenne noe smak.Bruk gjerne litt sitron i.Det regulerer magen bedre.

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...