monika 3+1 i magen:) Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 jeg har ikke vært kvalm siden uke 12.. men nå, de sisste dagene har jeg vært elendig!! ikke hele tiden.. men det kommer å går. jeg spyr og er skikkelig dårlig! er det vanlig at "morgenkvalmen" kommer igjen nå? i uke 19?? noen som har tips på hvordan jeg kan bekjempe kvalmen?
aomeg Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 huff..stakkars.Det er så pyton å være kvalm!!Det eneste som har lindret hos meg er iskald cola light med isbiter.Har sugerør så jeg slipper å kjenne noe smak.Bruk gjerne litt sitron i.Det regulerer magen bedre. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå