Alba44 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Håper du ser denne tråden, Gøril! Jeg tenker ofte på dere, og håper dere har fine stunder sammen. Varm klem fra Alba.
aomeg Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Kjære Gøril. Leste den sterke historien deres med tårer i øynene.Det er en nydelig gutt dere har.Håper Jesper får mange våkne stunder sammen med dere.Lykke til! Varme hilsener fra Monica m/fam
Sivalur Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Leste om dere i Henne i sommer, tårene trillet. Jesper er så nydelig og du og mannen din utrolig sterke. Tenker på dere. klemmer fra meg
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Dette var utrolig rørende å se, tusen takk!!
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Snakket faktisk om deg igår, Gøril! Tenker ofte på dere og lurer på hvordan det går med dere. Sender masse tanker deres vei! Klem fra
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Hei Gøril og Jespersen! Håper dere har det bra, og at Jesper ikke har blitt dårligere. Tenker masse på dere begge. Håper dere har hatt en fin sommer sammen, og nyter dagene sammen. Lykke til videre. Store klemmer fra Silje og Mathias aka:
blåbæret Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Lykke til videre, stå på! Jeg har dessverre ikke lest om dere i Henne, men leste profilen din og det var utrolig trist. Vakker gutt!
piano♫ Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Kjære dere! Jeg tenker ofte på dere. Historien deres har rørt ved hjertet mitt - og lille Jesper er helt nydelig. Håper dere har gode stunder innimellom kampene. God klem fra
Skravlefruen med huleboer Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Tenker på dere, og snakket senest om dere i dag.. Varm klem fra
timu Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 leste også om dere i Henne, og ble veldig rørt.... dere er noen tappre foreldre og har en nydelig gutt!! håper på det aller beste for dere! varme tanker;)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Kjære Gøril og Jesper. Jeg er ikke en av de som har fulgt dere hele veien. Leste om dere først her inn på DIB når jeg selv ble mamma i våres. Har sett den utrolig vakre gutten din på bildene på profilen din og lest artikkelen om dere. Tårene triller når jeg tenker på dere. Det dere opplever og må takle, ingen skulle måtte gå igjennom noe slikt. Jeg har ikke ord. Men jeg vet hva det betyr å se sitt barn smile. Og jeg er sikker på at Jesper føler seg så elsket og glad når han får være med sine to fantastiske foreldre.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 Hei gøril og Jesper! Tenker mye og ofte på dere! Håper dere får mange kosestunder og gode opplevelser sammen...... Dere er unike! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå