Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Helst ikke altfor avansert å lage.. Men litt mer enn kylling, ris og salat...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Pasta i en eller annen form, og så deler du fileene i biter og masse grønnsaker (som om du lager biffsnadder) gullerøtter, løk, sukkererter, paprika er veldig godt (du får også sånne frosne poser og de er helt greie hvis du vil ha det ekstra lettvindt). Og så pleier jeg å lage en saus til.. En eller annen fra toro
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Skjær ett snitt i hver kyllingfilet og fyll dem med tine kremost urter. Surr så bacon rundt filetene og stek dem raskt på varm stekepanne. Ha dem i stekovenen ca 15-20 min. Server med båtpoteter, råstektepoteter eller gratinerte poteter. Knallgodt :-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 kutt og salte/pepre kyllingen.stekes raskt på panne.kok opp ca 300-5oogr pasa,hell av vannet,bland inn ei boks cream fresh+ei boks bacenost.krydre godt,litt paprika hvis du har.ta alt over i ei ildfast form,bland godt,ha ost på toppen,steke i stekeovnen på ca 180grader i 20-30min:)
ntnjen Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 strø på salt pepper å sitronpepper! stek dem godt i stekepannen! sviss litt championg å løk i stekepannen hell alt over i en valig kasserolle tøm en boks me matfløte og litt melk! smak til me salt pepper! kok poteter eller bruk pomfrits til tilbehør! å gjerne broccoli! kjempe godt!!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 krydre de med salt og pepper, stek de i panna. kok poteter og grønnsaker. skaff en pose eller to med kyllingsaus, helst den med paprika. Enkelt og utrolig godt! Mine unger elsker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå