Gå til innhold

Kan dere som har hatt SA se litt hit? Er så lei:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, begynte med litt brunliog utflod på fredag (vert i helga, men kjempe lite og ikke hele tiden) I dag kom det litt mer blod. Ikke mye, men det kom litt. Friskt rødt blod, kan minne litt om slik mensen kan se ut men er ikke minimalt lite i forhold til menstrasjon. (beklger detaljer) Så hjerte banketyt fint på torsdag. Var hos lege i dag og han sa at det var ikke grunn til alvorlig bekymring foreløpig. Har ikke hatt vondt noe eller har vondt nå. Er så livenede redd. Legen sjekket å sa at han så litt blod i kjeden, men kunne ikke si hvor det kom fra. Fikk også henvisning til ul ettersom lille i magen hadde litt lite fostervann.

Ååå, jeg er helt fra meg:( Livredd for å miste. Jeg vil ikke:( Er litt over 7 uker på vei, så er jo ikke langt men vist dette si jeg var 3 uker på vei.

Kan dette gå bra? Klarer ikke tro det, men håper og håper. Huff, er rettog slett kjempe tirst å lei hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. har aldri hatt ein SA, men hadde ein MA første gangen eg var gravid. Det blei oppdaga av at jordmor ikkje fann fosterlyd.

Har no to fantastiske jenter. I begge svangerskapa har eg hatt ei par dagar med småblødninger. Så dette kan gå bra!!!

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

jeg blødde friskt blod i 2 dager, og brunt i 2 dager etterpå i uke 11, fikk ultralyd og alt var fint. de så heller ikke hos meg hvor blodet kom fra, men de så på ultralyd at det ikke kom innefra livmoren ihvertfall, så det ble konkludert med at det sannsynligvis var et sprukket blodkar i skjeden.

i alle fall så gikk alt helt bra, og jeg er i uke 24 nå.

håper det går like bra med deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...