Vero85 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg veit det kanskje ikke finnes noe fasit svar på det, men jeg må spørre alikavell jeg, så om det er noen som vil svare på dette setter jeg stoooor pris på det! Jeg fikk ELslim først på lørdag og dette var litt tjukt sammenligna med det jeg hadde i dag, men begge dagene strakk det seg masse... Kanskje litt ekstra i dag, det ville liksom ikke slippe heller.. hehe...
Vero85 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2008 Ingen med erfaringer fra dette her`??
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg har pleid å ha el-slim i 3-4 dager før pos. el. test.
Vero85 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 Tuuusentakk for svar;) Da er det ikke lenge før tenker jeg.. 3.dagen nå, men har ikke El-test her nå=/ Så får bare satse da;) hehe...
Kazaya er fødeklar Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Hei! har egentlig lurt på det samme selv. Har hatt elslim i 8 dager i strekk(!), lurer på om det kan bety at kroppen min ikke "får til" eggløsning, eller at jeg rett og slett er veldig fruktbar;) Hvis det ikke blir spire denne pp skal jeg prøve å teste eggløsninga godt neste pp. for å se. Denne pp var jeg for ivrig og brukte alle 7 testene for tidlig, lure meg;))
Vero85 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 OI, så mange dager har jeg ikke hørt om før... hmmm;) Men alle er forskjellige.. Jeg hadde på lørdag, men merket ikke noe i går, og i dag hadde jeg... Har heller ikke testet med strimler, ser du har gjort det, men jeg har aldri=P Prøve å ikke bli for over iverig jeg!! (om jeg klarer) hehe..
Vero85 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2008 Dytter meg selv litt opp igjen jeg da=p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå