solei Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Min sover urolig for tiden og kiker over til oss fra magen.Han får mat 2 ganger om natta men har begynt å prate endel etter maten og kan bruke 2 timer på å sovne igjen.Han er 5.5mnd og ser for meg at det blir stress å gå opp og ned til han.han kan jo roe seg bedre på eget rom og...han snur seg og på magen så da har eg ikkje så god kontroll på det heller. Bruker jo babysitteren isåtilfelle.
Turtelduen Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg har lagt dem på eget rom når de er like gamle som din sønn er nå... Når de snur seg alene så bekymret ikke det meg hvertfall...
solei Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Mine to første snudde seg og på magen og sov svært godt da...men det var fra de var 10mnd ca..da tok eg av posen.Lillemann liker ikkje pose. Helsesøster syntes det var litt tidlig..men eg merker at han blir forstyrra av oss.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg la henne på eget rom da hun var 12 uker, men da hadde hun sovet fra 23-0630 uten mat 3 ukers tid. Vet ikke helt om jeg hadde orket nattamming på hennes rom, selv om det er i samme etasje, så for meg er det et kriterium )
It's all about me Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Veslejenta hadde ligget på eget rom hadde det vært ferdig oppusset. Men så fort det er det havner hun der inne. Er nå 20 dager gammel. Stiorebroren lå på eget rom fra han var 2 mnd og 1 uke, og det gjorde underverket for nattsøvnen til oss alle fra første natt.
Slalotte Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Sønnen min fikk sitt eget rom når han var 3 mnd, vi flytta han over til vårt soverom en mnd etter for vi skulle pusse opp soverommet hans.. Vi flyttet han inn når han var 7 mnd.. Litt mye hyling de 2 første nettene men etter det så gikk det bra..
solei Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 Eg tåler en nattamming men blir det tull og tøys på seinnatta blir det bare styr.Men om 1mnd så skal han jo egentlig nattavennes så kanskje vi skal ta det da. Jentene sov bedre og når de ble flytta.
Gjest Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Gutten vår ble lagt på eget rom når han var nesten 2mnd.Han sover mye bedre enn inne sammen med oss.Da våkna han flere ganger om natta!!
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Trolldukka vår har sovet på eget rom siden hun var 3 mnd. Legger hun klokka 19, og hun våkner for mat mellom 02.00 og 04.00. Da ammer jeg henne i vår seng, og bærer henne ut igjen når hun er ferdig. Synes ikke det er noe ork,bare koselig:)
solei Skrevet 25. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2008 Ja en gang mat går men når han våkner igjen for andre måltid sovner han gjerne etter to timer og da skal vi stå opp med jentene og levere de så vi kan ikkje sove da.
polarn & pyrene Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Sønnen våres er 3 mnd og sover på eget rom. Det har han gjort den sisste mnd, det samme gjorde vi med storesøster når hun var 2-3 mnd gammel også. Jeg natt ammer en gang pr nat, men da sitter jeg på rommet hannes.
☆:*´¨`*snuppa*´¨`*:☆ Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Tulla vår har sovet på eget rom fra hun var 6 uker- Var våken hele natta når hun sov på vårt rom, rommet hennes er rett ved siden av vårt. Var oppe alt i fra 3-12(!!!) ganger hver natt, før jeg nå nettopp la sengebunnen helt ned..nå sover hun rundt!! Rare jente:) Er forresten 6,5 mnd..
Gjest Skrevet 25. august 2008 #13 Skrevet 25. august 2008 Nå er min blitt halvannet da, men han sov på eget rom fra han var 6 mnd. Og da var det fordi vi skulle nattavvende han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå