LilleBjella Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Siden jeg har termin i begynnelsen av november har jeg tenkt å få unna julegavehandel litt tidlig i år. Hvordan blir det da med bytte av gavene? Er det generelt ikke noe problem å få bytta? Har vært på ulike nettbutikker, f.eks. xxl og platekompaniet. Går det fint å kjøpe på nettbutikk nå, og bytte en uåpnet og ubrukt vare i desember?
<3guttenesine<3 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hei! Jeg har også begynt på julehandelen tidlig i år. Jeg har kjøpt gaver til barn i lekebutikker bare foreløpig, og de kan byttes når som helst. Jeg spurte om det da jeg kjøpte. Hvis man handler på nettet, så skal det vel stå kjøpebetingelser på nettsiden?
temine Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Så lenge det er varer de har hele året skulle ikke det være noe problem. Har byttet cder som har ligget ett halvår her hjemme på platekompaniet, men de må være forseglet da:)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Spør i butikken når du handler, og bare pass på at forsegling og byttelapper henger på Jeg har handla litt på til bords og glassmagasin og sånnt, der får man bytte så lenge man vil nesten Leketøysbutikker og en del sportsbutikker har også evigheter du kan bytte... Men hør i butikken, så går det nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå