Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Det er jo lurest å være flink på knipinga etter en fødsel, men er det vel så viktig å knipe før fødsel også?
Scorpiogi Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Første gang var jeg flinkest før fødsel, denne ganger har jeg vært flinkest etterpå... Men joda, jeg tror de sier at det er lurt å knipe før også.. hvorfor aner jeg ikke.. kanskje for å trene opp trykke musklene??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Hehe, ja det er kanskje noe i det. Selv om jeg ser for meg at å trene kniping nå = flink å knipe igjen når babyen skal ut, noe som kanskje ikke er det man ønsker akkurat når det står på *fnis*
Oi ..! Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Det er lurt å knipe både gjennom hele svangerskapet og også etter fødselen. En kniper før for bl.a. å bli kjent med muskulaturen sin, slik at en også vet hvordan en skal få muskulaturen til å slappe helt av. Det er jo svært nyttig i forbindelse med fødselen. Med veltrente bekkenmuskler vil en også ha bedre kontroll på å holde igjen urin dersom en har behov for det. Og så skal vi ikke glemme at vi vel ønsker å ha en viss spenst igjen der nede til seksuallivet tar seg opp igjen en stund etter fødselen? Jeg kneip som en gud under forrige svangerskap, og det har jeg hatt mye igjen for - bl.a. i forbindelse med sex etter fødselen. Så kom igjen, jenter ... KNIIIIP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå