Gå til innhold

sats gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet denne timen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men lurte på om jeg skulle prøve det når det roer seg litt med jobbingen. Har blitt litt lite tid og energi til trening i det siste....

Skrevet

Hm, har hørt om Yoga for gravide, men den timen har jeg ikke hørt om. Vet dere hva det dreier seg om?

Skrevet

Jeg gikk på Sats gravid i forrige svangerskap. Det var nesten akkurat som en høy puls time, bare at alle var gravide og det var litt fokus på bekken også. Veldig morsom time! Full fart, absolutt ikke noe hviletime :o) Har lyst å gå nå også, men ser ikke ut som mitt nærmeste Sats senter har det denne gangen :-/

Skrevet

Høres jo bra ut, da! Tenker jeg tester den i morra. Føles på et vis litt tryggere når timen er lagt opp med hensyn på at man er gravid. Blir så usikker ellers på hvordan det er greit å trene! Og vil jo gjerne holde meg aktiv:)

Skrevet

Var ikke mange byer SATS hadde slått seg ned i nei..

Har vært borti Tren i byen, de har ikke trening for gravide lenger men de anbefaler "Stram opp", og mener denne skal være velegnet for oss.

Det er en relativt mild trening.

Skrevet

Nå har jeg vært og prøvd sakene irl og er absolutt fornøyd. Ikke noe å si på intensiteten eller energien til instruktøren (selv om hun var gravid i 7. mnd). Hehe;) Skal absolutt gjentas!

Skrevet

Hei!

Jeg har såå lyst til å prøve disse timene på SATS - men jeg finner ingen som har dem. Hvor bor du, og hvilket senter trener du på?

Takk for hjelpa :-)

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Oslo så der er det jo endel sentre å velge mellom. Har bare funnet sats Gravid på Majorstua her, men har ikke sjekka alle timeplaner så nøye.

Håper du finner et senter som har det i nærheten av der du bor. Deilig med trening som føles helt trygg og så møter man folk i samme situasjon:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...