Gå til innhold

Spiser dere middag hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke vi. Spiser middag kanskje 5 dager i uka. Både snuppa på 3 år og jeg er veldig glad i brødskiver og havregryn, så vi spiser det til middag et par dager i uka. Jeg har en baby på tre uker, og en mann som er borte 14 dager av gangen. Når han er borte blir middagene relativt enkle. Er kjedelig å bruke lang tid på middagen når 3-åringen nesten ikke spiser noe. Men grove brødskiver med makrell i tomat eller lignende er jo egentlig ganske sunt da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiser middag hver dag, men så er det også dagens mest attraktive måltid her i huset :o) Men må innrømme det er kjedelig når man bare er en voksen og et barn... Da blir det ofte osteskiver i smørbrødgrillen her hos oss ;o)

Skrevet

Vi spiser også middag hver dag.

Skrevet

Ja. Selv om det er bare jenta mi og jeg, så lager jeg middag hver eneste dag. Brødskiver spiser hun nok av , både til frokost og lunsj. Så et varmt måltid gjør seg=) Vi koser oss veldig med middagen, hun er med å hjelper ti og vi sitter lenge rundt kjøkkenbordet og spiser og skravler.

Skrevet

Ja, vi spiser middag hver dag. Det er avogtil veldig enkle retter, men føler jeg må ha noe varmt hver dag. Men makrell i tomat på grovt brød er sikkert mer sunt enn for eksempel tomatsuppe som vi har avogtil:)

Skrevet

Ja vi spiser middag hver dag, og dager vi er hjemme som på helgen, spiser vi også varm lunsj.

Skrevet

Ja, vi spiser middag hver dag. Det skal veldig spesielle omstendigheter til for at det ikke lages middag her. Synes det er viktig å samle familien til et ordentlig måltid.

Vi spiser også alltid middag sammen (med mindre det er spesielle ting), derfor spiser vi mange ganger sent (19-tiden). Vil heller spise sent og sammen, enn at alle spiser i farten..

Skrevet

Ja vi spiser middag hver dag..

Skrevet

Ja, middag hver dag her å..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...