plastblomst♀♂♂ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Det gjør ikke vi. Spiser middag kanskje 5 dager i uka. Både snuppa på 3 år og jeg er veldig glad i brødskiver og havregryn, så vi spiser det til middag et par dager i uka. Jeg har en baby på tre uker, og en mann som er borte 14 dager av gangen. Når han er borte blir middagene relativt enkle. Er kjedelig å bruke lang tid på middagen når 3-åringen nesten ikke spiser noe. Men grove brødskiver med makrell i tomat eller lignende er jo egentlig ganske sunt da.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Vi spiser middag hver dag, men så er det også dagens mest attraktive måltid her i huset ) Men må innrømme det er kjedelig når man bare er en voksen og et barn... Da blir det ofte osteskiver i smørbrødgrillen her hos oss ;o)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Vi spiser også middag hver dag.
cherry coke Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Ja. Selv om det er bare jenta mi og jeg, så lager jeg middag hver eneste dag. Brødskiver spiser hun nok av , både til frokost og lunsj. Så et varmt måltid gjør seg=) Vi koser oss veldig med middagen, hun er med å hjelper ti og vi sitter lenge rundt kjøkkenbordet og spiser og skravler.
radio Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Ja, vi spiser middag hver dag. Det er avogtil veldig enkle retter, men føler jeg må ha noe varmt hver dag. Men makrell i tomat på grovt brød er sikkert mer sunt enn for eksempel tomatsuppe som vi har avogtil:)
najs Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Ja vi spiser middag hver dag, og dager vi er hjemme som på helgen, spiser vi også varm lunsj.
Mom2Two Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Ja, vi spiser middag hver dag. Det skal veldig spesielle omstendigheter til for at det ikke lages middag her. Synes det er viktig å samle familien til et ordentlig måltid. Vi spiser også alltid middag sammen (med mindre det er spesielle ting), derfor spiser vi mange ganger sent (19-tiden). Vil heller spise sent og sammen, enn at alle spiser i farten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå